Operator sieci Play podzielił się statystykami związanymi z zaangażowaniem w tegoroczny finał WOŚP. Posiadacze numerów u fioletowego operatora aktywnie wspierali zbiórkę. Co udało się osiągnąć?
Play i WOŚP – podsumowanie
Podczas tegorocznej edycji WOŚP wysłano prawie 100 tysięcy charytatywnych SMS-ów o treści serce. Play podkreśla, że to szeroka współpraca pomiędzy operatorami pozwoliła zdobyć temu sposobowi wsparcia rozgłos na taką skalę.
Na licytacje trafiło 100 złotych kart SIM. Najdroższa z nich została sprzedana za 181 818 zł. Łącznie na WOŚP z tych licytacji trafi 1 633 211 złotych. Kolejne 500 000 zł fioletowy operator przekazuje na wspomniany cel dzięki transakcjom użytkowników aplikacji Play24, a prawie 38 000 zł trafia do puli dzięki zaangażowaniu chętnych pracowników i salonów Play.
Mamy zapalonych graczy – twierdzi fioletowy operator. Na stronie playdlawosp.pl pojawiły się gry – najdłuższa sesja ciągłej rozgrywki trwała 14,5 godziny. W dniu finału odbyła się też gra na żywo, gdzie do zdobycia było 2000 nagród. Wolontariusze WOŚP otrzymali natomiast 120 tysięcy zestawów składających się z maseczki, smyczki oraz usługi Bezpieczna Rodzina na pół roku.
Czytaj także: Huawei znacznie zmniejsza zamówienia podzespołów – sankcje odcisnęły duże piętno
Łącznie w wyniku działań związanych z Play na konto WOŚP trafiło podczas tegorocznej edycji akcji 2 659 123 zł.
źródło: Play