ExpertSender przedstawił raport, z którego dowiadujemy się m.in., ilu ankietowanych Polaków subskrybuje newslettery oraz ilu ma więcej niż jedną skrzynkę e-mail. Okazuje się, że osoby korzystające tylko z jednego adresu mailowego są w mniejszości. Dane pochodzą z badania przeprowadzonego w listopadzie 2020 na reprezentatywnej grupie 500 osób.

Ilu Polaków ma wiele skrzynek e-mail, a ilu subskrybuje newslettery?

Z e-maili korzysta obecnie 28,2 mln Polaków. 30,8% ankietowanych przez ExpertSender posiada tylko jedną, prywatną skrzynkę e-mail. Posiadanie większej ilości takich skrzynek deklaruje 68% ankietowanych. Ponad 40% badanych ma dwa adresy e-mail, natomiast blisko 26% od trzech do pięciu skrzynek. Niecałe 2% ankietowanych wskazało, że posiada ponad 6 adresów e-mail.

Ponad 60% ankietowanych przyznaje, że subskrybuje newslettery. 70% deklaruje wiedzę o tym, że znajdują się w nich oferty, które mogą nie być dostępne w innych miejscach. 47% badanych sprawdza oferty przesłane drogą mailową kilka razy dziennie, a 27% raz w ciągu dnia. Tylko 4% ankietowanych twierdzi, że wcale nie czyta tego typu wiadomości.

86% badanych posiada wiedzę na temat tego, że treść newsletterów może być dopasowana do ich preferencji. 61% ankietowanych chętniej czyta wiadomości, które są właśnie w ten sposób spersonalizowane. 88% badanych zdaje sobie sprawę z prawa do anulowania subskrypcji newslettera, a 64% ankietowanych przyznaje, że korzysta z tej możliwości. 48,1% badanych otwiera wiadomości z folderu spam.

Czytaj także: Huawei P smart 2021 NFC trafia do sprzedaży w Polsce. Cena może przyciągać

E-mail stał się codzienną intymną relacją marki z klientem, który świadomie angażuje się w przesyłane treści i zna korzyści związane z kierowaną do niego komunikacją – mówi Krzysztof Jarecki, CEO ExpertSender i zaznacza, że 77% osób otrzymuje maile od swoich ulubionych marek.

źródło: informacja prasowa

Google News
Obserwuj ANDROID.COM.PL w Google News i bądź zawsze na bieżąco!
Obserwuj

Mateusz Nowak

Student dziennikarstwa i komunikacji społecznej, interesują go nowe technologie, a także kwestie społeczne i polityczne. W wolnym czasie czyta, słucha muzyki (głównie hip-hop) lub ćwiczy na siłowni.