samsung galaxy s6 edge film reklama parkour unboxing

Wczoraj dowiedzieliśmy się, że najnowszy flagowy i zarazem bardzo wyjątkowy smartfon z portfolio Samsunga jest także najdroższym w historii modelem do wyprodukowania. Nie dziwi więc fakt, że Koreańczycy chcą promować Galaxy S6 w wersji Edge, aby ten trafił do jak największej grupy odbiorców.

Tym razem Samsung postanowił, że pokaże unboxing omawianego smartfonu, ale na swój sposób. Nie jest to nudne rozpakowywanie i omawianie poszczególnych elementów z pudełka. Koreańczycy w następujących dwóch filmach skupili się na aparacie oraz wyjątkowych funkcjach zakrzywionego wyświetlacza.

Tak, słowo „unboxing” w powyższych filmach głównie istnieje tylko w tytule. Przez około 95% czasu trwania tych produkcji mamy pokaz akrobacji głównego bohatera schowanego za kamerą.

W takim razie czy takie reklamy mają szanse zachęcić do zakupu? Samsung nie skupia się na nudnych rzeczach, urozmaica je swoimi pomysłami i w efekcie finalny produkt niewiele ma wspólnego z założeniami. Mimo wszystko osobiście wydaje mi się, że jest to lepsze rozwiązanie, bardziej atrakcyjne niż promocja tradycyjnej Galaxy S6, którą mogliście oglądać przedwczoraj. Jednak może powyższe materiały trafiły do Was?

Google News
Obserwuj ANDROID.COM.PL w Google News i bądź zawsze na bieżąco!
Obserwuj

Łukasz Pająk

Wieczny student informatyki, ale już magister inżynier, niedoszły żołnierz, pasjonat mobilnych technologii, motoryzacji i broni, jeden z nielicznych fanów polskiej koszykówki.