Wczoraj dowiedzieliśmy się, że najnowszy flagowy i zarazem bardzo wyjątkowy smartfon z portfolio Samsunga jest także najdroższym w historii modelem do wyprodukowania. Nie dziwi więc fakt, że Koreańczycy chcą promować Galaxy S6 w wersji Edge, aby ten trafił do jak największej grupy odbiorców.
Tym razem Samsung postanowił, że pokaże unboxing omawianego smartfonu, ale na swój sposób. Nie jest to nudne rozpakowywanie i omawianie poszczególnych elementów z pudełka. Koreańczycy w następujących dwóch filmach skupili się na aparacie oraz wyjątkowych funkcjach zakrzywionego wyświetlacza.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=RIEvvXaHwiA[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=NEhhIM6K_2o[/youtube]
Tak, słowo „unboxing” w powyższych filmach głównie istnieje tylko w tytule. Przez około 95% czasu trwania tych produkcji mamy pokaz akrobacji głównego bohatera schowanego za kamerą.
W takim razie czy takie reklamy mają szanse zachęcić do zakupu? Samsung nie skupia się na nudnych rzeczach, urozmaica je swoimi pomysłami i w efekcie finalny produkt niewiele ma wspólnego z założeniami. Mimo wszystko osobiście wydaje mi się, że jest to lepsze rozwiązanie, bardziej atrakcyjne niż promocja tradycyjnej Galaxy S6, którą mogliście oglądać przedwczoraj. Jednak może powyższe materiały trafiły do Was?