samsung-commercial

Emitowane w przerwach pomiędzy poszczególnymi kwartami finałowego meczu Super Bowl reklamy nie należą do najtańszych. 30 sekundowy spot to dla reklamodawcy koszt rzędu 3,5 miliona dolarów (6 milionów za 1 minutowy). Mimo to gra ta warta jest świeczki. W ostatnich latach bowiem mecze o mistrzostwo w futbolu amerykańskim zawodowej ligi National Football League (NFL) przyciągały przed telewizory ponad 100 milionów widzów (106,5 w 2010 i 111 w 2011).

Nie przegap
Nie pozwól, by cię inwigilowano – zainwestuj w VPN!
polacy internet
Żyjemy w czasach, w których słowa „prywatność” i „internet” niekoniecznie idą w parze. W Sieci jesteśmy obserwowani cały czas, co oczywiście nie oznacza, że musimy się na to godzić. Są bowiem rozwiązania, które pozwalają ukryć swoją prawdziwą tożsamość w internecie i tym samym utrudnić osobom trzecim podglądanie naszych zachowań. Niewiele osób wie, że kilka lat temu […]

Od kilku dni wiadomym było również, że we wspomnianych blokach reklamowych zobaczyć będzie można spot Samsunga. Przedmiot i treść przygotowywanej przez koreańską firmę reklamy utrzymywane były jednak w tajemnicy. Przewidywano, że bohaterem trwającego 1 minutę i 31 sekund filmiku może zostać jeden z tych trzech kandydatów: Samsung Galaxy S III (jego zapowiedź), Samsung Galaxy Note (jego promocja na rynku amerykańskim) lub nowy 11,6 calowy Galaxy Tab (z dwurdzeniowym procesorem Exynos).

Co zatem prezentuje kontynująca serię „The Next Big Thing is Already Here” reklama? Zobaczcie sami:

{youtube}CgfknZidYq0{/youtube}

Jak Wam się podoba warta miliony dolarów reklama Samsunga? Jest rewelacyjna? W odpowiedni sposób prezentuje urządzenie i zapowiada wielką kampanię marketingową giganta z Korei? A może jest przeciętna lub wręcz słaba? Dajcie znać w komentarzach.

źródło: androinica.com

Mariusz Maciejewski