Patrząc na teorie spiskowe dotyczące pandemii, wszystkie sprowadzają się do tego, kto na niej zarobi. Co ciekawe, rzadko pojawia się w nich Zoom, a niewątpliwie to właśnie ta firma zyskała od groma w tym roku. W dobie pracy zdalnej usługa grupowych wideokonferencji stała się na tyle popularna, że tylko z samego Sklepu Play została pobrana ponad 500 milionów razy. Tym sposobem Zoom jest zdecydowanie jednym z najpopularniejszych rozwiązań w swojej klasie. Czas podbijać kolejne rynki i zaoferować skrzynkę pocztową oraz kalendarz.

Zoom pracuje nad stworzeniem własnej skrzynki pocztowej i usługi kalendarza

Naturalnie kluczowymi odbiorcami Zooma są firmy. Dla nich podstawowym środkiem komunikacji nie jest tylko platforma do wideokonferencji. Liczy się również skrzynka pocztowa. Dlatego według ujawnionych informacji, które pochodzą od osób blisko związanych z CEO Zooma (Eric Yuan), firma pracuje nad odpowiednim projektem. Co istotne, ma to być mail nowej generacji, aniżeli kopia Gmaila i Outlooka. Co przez to mamy rozumieć? To jeszcze tajemnica. Na pewno firma spogląda nad rozbudową komunikatora, patrząc tym razem na Slacka i Teamsy. O ile skrzynka pocztowa jest prawdopodobnie teraz kluczowym produktem do wprowadzenia, tak dodatkowo podobno trwają pracę nad kalendarzem. Jakby nie patrzeć, to kolejna usługa, która jest nieodłącznym elementem dla odbiorców biznesowych.

Zobacz też: Elon Musk zdradza, że namawiał Apple do zakupu Tesli.

Mając już tak rozbudowane portfolio, Zoom ma oferować pakiety podobne chociażby do G Suite. Tym sposobem rośnie nam nowy gigant usług, który chce bezpośrednio konkurować z aktualnymi liderami w tej materii, a więc Google i Microsoftem. Dla nas to oczywiście lepiej, bo zawsze konkurencja przynosi korzyści dla konsumentów.

Źródło: Android Police

Google News
Obserwuj ANDROID.COM.PL w Google News i bądź zawsze na bieżąco!
Obserwuj

Łukasz Pająk

Wieczny student informatyki, ale już magister inżynier, niedoszły żołnierz, pasjonat mobilnych technologii, motoryzacji i broni, jeden z nielicznych fanów polskiej koszykówki.