Pocztowy24

Listonosz zbiera dane, Bank Pocztowy dzwoni i oferuje kredyt – Polacy pożyczyli tak 2,9 mln zł

1 minuta czytania
Komentarze

Bank Pocztowy udzielił już kredytów o łącznej wartości blisko 3 mln zł. Ta kwota nie obejmuje jednak wszystkich kredytów udzielanych przez bank. Chodzi jedynie o te, które otrzymali klienci po wcześniejszym zebraniu ich danych kontaktowych przez listonoszy.

Projekt „Mobilny Bankowiec” sprawił, że Bank Pocztowy udzielił kredytów o wartości prawie 3 mln zł

We wrześniu informowaliśmy o tym, że listonosze Poczty Polskiej pytają ludzi, czy chcą dostać kredyt. Chodzi o program Mobilny Bankowiec. Jeśli pytana osoba wyrazi zainteresowanie pożyczeniem pieniędzy i przekaże listonoszowi swoje dane, ten wprowadza je do systemu za pomocą tabletu ze specjalną aplikacją. Formularz zostaje automatycznie przesłany do doradców kredytowych Banku Pocztowego, a ci dzwonią do potencjalnych klientów i uzgadniają dalsze szczegóły. Jeśli dana osoba weźmie kredyt, to listonosz, który wziął od niej dane, otrzymuje prowizję.

Dzisiaj poznaliśmy szczegóły dotyczące wyników programu Mobilny Bankowiec. 20 tysięcy listonoszy ma dostęp do specjalnej aplikacji umożliwiającej zbieranie danych kontaktowych osób potencjalnie zainteresowanych wzięciem kredytu. Łączna wartość kredytów udzielonych dzięki wypełnionym formularzom z omawianego programu wynosi 2,9 mln zł. To 10 razy więc niż po pierwszym miesiącu funkcjonowania projektu. Przypomnijmy – Mobilny Bankowiec został uruchomiony w połowie tegorocznych wakacji.

Czytaj także: Nokia została wyznaczona do kierowania unijnym projektem badawczym 6G

Mobilny Bankowiec jest odpowiedzią Poczty Polskiej na coraz większe zainteresowanie naszych klientów usługami realizowanymi z użyciem nowoczesnych narzędzi komunikacji – mówi Krzysztof Falkowski, wiceprezes zarządu Poczty Polskiej. Jak twierdzi, to również przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu niektórych grup społecznych.

źródło: informacja prasowa

Motyw