Dzięki Samsungowi znikną kolejki przed Apple Store?

1 minuta czytania
Komentarze

Przy każdej premierze produktów Apple mamy do czynienia z gigantycznymi kolejkami. Zjawisko to nie występuje tylko w USA. Jednak w XXI wieku takie rzeczy chyba powinno się leczyć (to tylko? telefon). Z drugiej strony jeżeli ludzie mają taką obsesję na punkcie iProduktów trzeba postawić sobie pytanie co powstrzymuje giganta, by dać cenę 10-20% wyższą. Kolejki to nie jedyny problem Apple. Ogromna część klientów iPhonów praktycznie nie instaluje jakichkolwiek aplikacji, więc te wbudowane mają dość duże znaczenie. W reklamie zwrócono uwagę  na brak nawigacji „turn-by-turn”.

https://www.youtube.com/watch?v=vOSgfvTC35A

Samsung wykorzystuje taką sytuację bezwzględnie promując Galaxy S II. Android całkiem nieźle radzi sobie w USA i ma tam większe udziały niż w niejednym kraju EU.  Pytanie czy taka reklama będzie skuteczna? Użytkownicy iPhone-ów mogą poczuć się urażeni i nie kupić Galaxy S II. Warto też przypomnieć podobny atak Microsoftu, na który Apple odpowiedziało mocniej i lepiej. Cykl reklam Mac vs PC po dziś dzień jest legendą. Te argumenty aktualnie wyglądają komicznie, gdyż właśnie iPhone nie pozwala na komunikacje bluetooth z innymi telefonami, posiada gorsze wbudowane aplikacje. By skorzystać z iPhone trzeba ściągnąć iTunes, zrestartować komputer, zarejestrować numer karty kredytowej… Wygląda na to, że role się odwracają, czyżby Apple pozwał teraz Samsunga o plagiat swojej kampanii sprzed lat?

Więcej możecie przeczytać na naszym forum tutaj

źródło: slumz.boxden.com

Motyw