Huami to firma, która słynie przede wszystkim ze smartwatchy. Tak się składa, że dziś producent dodał do swojego portfolio dwa nie do końca nowe modele. Dlaczego „nie do końca”? Ano dlatego, że od poprzedników różnią się jedynie marginalnie. Niemniej jednak przyjrzyjmy się im.

Premiera Amazfit Pop Pro

Amazfit Pop Pro

Amazfit Pop Pro jest niemal idealną kopią modelu bez Pro w nazwie. Jedyną istotną różnicą pomiędzy tymi smartwatchami jest własny moduł GPS w zaprezentowanym dziś sprzęcie. W przeciwieństwie do Amazfit Pop nie trzeba będzie mieć ze sobą smartfona, by śledzić kroki czy mierzyć inne aktywności.

Na pokładzie znalazł się ekran LCD o przekątnej 1,43 cala, certyfikat wodoszczelności 5 ATM i moduł Bluetooth 5. Amazfit Pop Pro został też wyposażony w baterię o pojemności 225 mAh pozwalającą na 9 dni pracy na jednym ładowaniu i aż 60 trybów sportowych. Cena smartwatcha w Chinach wynosi 399 juanów (ok. 227 złotych). Będzie go można kupić od 10 grudnia w jednym z trzech kolorów: czarnym, zielonym i różowym.

Premiera Amazfit GTS 2 mini

premiera Amazfit GTS 2 mini

Amazfit GTS 2 mini jest jeszcze nudniejszy pod względem nowości od modelu opisanego powyżej. Wszystko dlatego, że od GTS 2 nie różni się on zupełnie niczym poza rozmiarem wyświetlacza i pojemnością baterii. Zamiast 1,65-calowego AMOLED-a mamy tu jego 1,55-calowy odpowiednik i akumulator 220 mAh. Biorąc pod uwagę mniejszy ekran i zarazem mniejsze zapotrzebowanie na energię, zegarek może wytrzymać na jednym ładowaniu nawet 21 dni. Trzeba jednak mieć na uwadze, że przy bardzo częstym używaniu czas ten skraca się do zaledwie tygodnia.

Zobacz także: ZTE Blade 20 Pro 5G oficjalnie. Średnia półka jak się patrzy

Amazfit GTS 2 mini w Chinach to wydatek rzędu 699 juanów (ok. 400 złotych). Smartwatch jest już w sprzedaży w różowym, zielonym i czarnym kolorze.

Źródło: GSMArena

Google News
Obserwuj ANDROID.COM.PL w Google News i bądź zawsze na bieżąco!
Obserwuj

Kacper Kościański

Pasjonat nowych technologii, dobrych seriali i gier.