ClickMeeting 31 mln uczestników

Nauka zdalna na platformie ClickMeeting z dużymi wzrostami – jak wyglądają zajęcia?

2 minuty czytania
Komentarze

Platforma ClickMeeting pochwaliła się dużymi wzrostami związanymi z dziedziną spotkań online, jaką stanowi nauka zdalna. Poznaliśmy też kilka danych związanych z charakterystyką lekcji w tej formie. Wideokonferencje i webinary stały się w ostatnim czasie koniecznym zamiennikiem dla tradycyjnych zajęć w szkołach i na uczelniach.

Nauka zdalna – platforma ClickMeeting z dużymi wzrostami

Popularność nauki w formie online rosła z roku na rok jeszcze przed pandemią, ale większość osób nie spodziewała się wtedy, że za niedługi czas wiedzę będzie można zdobywać niemal wyłącznie z domu. Porównując liczbę spotkań edukacyjnych na platformie ClickMeeting z 2018 i z 2019 roku, zaobserwowano 54% wzrost. Zwiększyła się również liczba aktywnych użytkowników uczących się lub nauczających o 15%.

2020 rok okazał się jednak rekordowy. Teraz liczba spotkań online jest o 345 % większa niż w 2019 roku i aż o 586% większa niż w 2018 roku. Jeśli chodzi o liczby aktywnych użytkowników, to obecnie jest ich o 351% więcej stosunku do 2019 roku i  aż 427% więcej w porównaniu do danych z 2018 roku.

Do końca roku zostało kilka tygodni, więc ostateczne wyniki mogą jeszcze urosnąć. Te dane najlepiej pokazują, jak ważna w codziennym życiu stała się technologia. Platformy do wideokonferencji i webinarów pozwalają na efektywną komunikację i naukę, dlatego notują kilkusetprocentowe wzrosty popularności – mówi Magdalena Ciszewska, Dyrektor Pionu Marketingu i Sprzedaży ClickMeeting i zwraca uwagę na to, że warto zwracać uwagę na bezpieczeństwo wykorzystywanego rozwiązania.

Średnia długość spotkania edukacyjnego na platformie ClickMeeting w 2020 roku wyniosła 128 minut. To wzrost o 113% w porównaniu do 2018 roku i 120% w odniesieniu do 2019 roku.

Czytaj także: Rekordowy wzrost Xiaomi w aż 15. obszarach – rośnie liczba zadowolonych klientów

Jeśli chodzi o szczególnie często wykorzystywane narzędzia, to są to np. przypomnienia o spotkaniu wysyłane mailem, a także prezentacje i wirtualna tablica. Użytkownicy często korzystają też z udostępniania zawartości swoich ekranów i materiałów z platformy YouTube. ClickMeeting ma również opcję wydania certyfikatów uczestnikom spotkania.

źródło: informacja prasowa

Motyw