

O tym, że Samsung do niedawna jeszcze był na ugruntowanej pozycji na rynku smartfonów to wie każdy. Piszę do niedawna, gdyż teraz widać coraz większy nacisk ze strony firm z Państwa Środka. Niemniej jednak jeszcze Koreańczykom korona z głowy nie spadła, a wręcz przeciwnie – pojawiła się nowa.
Warto przeczytać:
Tak naprawdę po pierwszym roku smartwatchy na rynku możemy już mniej więcej zacząć zbierać statystyki, który producent sprzedał najwięcej tego typu urządzeń. Wyniki na rok 2014 wyglądają następująco:

Samsung na szczycie i to nie byle jakim. Kolejni w stawce producenci są jakby nie patrzeć daleko za Koreańczykami i ciężko powiedzieć, żeby marketing producenta Gearów miał pozwolić na odmianę tej sytuacji. Najwięcej smartwatchy w portfolio, najlepsza reklama – to wszystko sprawia, że póki co Samsung nie musi się martwić o swoją pozycję. Jednak teraz do gry weszło Apple, które zapowiada, że chce na „dzień dobry” sprzedać aż 3 miliony urządzeń. Czy to się uda? Czas pokaże, ale znając fanów tej firmy zapewne Samsung straci swoją pozycję.
Mimo wszystko wiemy, że w drodze jest jeszcze wiele ciekawych smartwatchy. Tylko czy tutaj jest ktoś w stanie przebić markę „Apple”?
źródło: GSMArena.com