W poniedziałek swoją konferencję miało OnePlus w Polsce, ale to Apple rządziło tego dnia za sprawą ogólnoświatowej premiery swoich zegarków oraz nowego MacBooka. Trudno było się nie spodziewać, że za chwilę pojawią się docinki w stronę giganta z Cupertino i oto kolejna.
Tym razem to Asus chce odgryźć swój kawałek jabłka. Jako cel została wybrana jedna z wersji Watcha, oczywiście ta najdroższa, kosztująca grubo ponad 10 tys. dolarów. Tajwańska firma stworzyła krótką infografikę sugerującą co wybrać: ZenWatcha czy złote jabłko? Oczywiście jeśli nie wybierzesz produktu Asusa to oznacza, że „postradałeś zmysły”:
Oczywiście są tańsze wersje smartwatcha od Apple, ale i tak najtańsza edycja jest droższa o 350 dolarów w stosunku do ZenWatcha. Nie od dziś wiadomo, że produkty z nadgryzionym jabłkiem na sobie wyceniane są innymi technikami niż większość produktów z Androidem, ale czy Asus trafnie uderza pośrednio w Apple?
Oczywiście sprawa ta w sądzie się nie skończy, ale pojawia się pytanie – czy konkurencja Apple faktycznie drwi z tej firmy czy też jest to próba zwrócenia na siebie uwagi kosztem popularności większej korporacji?
źródło: Phone Arena