Orange 10 000 stacji LTE

Orange podsumowuje III kwartał 2020 – dobre wyniki światłowodu i usług mobilnych

2 minuty czytania
Komentarze

Orange podsumowało III kwartał 2020 roku pod kątem swojej działalności. Pomarańczowy operator przedstawił opinii publicznej garść danych pokazujących, co udało mu się osiągnąć. Orange poinformowało, że to był świetny kwartał dla światłowodu i usług mobilnych.

III kwartał 2020 dla Orange w liczbach

źródło: Orange

W zasięgu Orange Światłowód w III kwartale 2020 roku znajdowało się 4,8 mln domów i mieszkań. Z usługi korzystało w sumie 662 tysiące klientów (przybyło ich 54 tysiące), a wzrost rok do roku wyniósł 40%. Co czwarty użytkownik internetu stacjonarnego w Orange miał światłowód. Pakiet Orange Love w III kwartale 2020 roku był obecny w 1,44 mln domów. Nowi klienci stanowili 31 tysięcy spośród tej grupy. 64% użytkowników internetu stacjonarnego od Orange posiadało cały pakiet usług od pomarańczowego operatora.

Orange podkreśla, że ten kwartał był bardzo dobry pod względem usług mobilnych. Przybyło 245 tysięcy klientów mobilnych usług abonamentowych, w tym 110 tysięcy klientów usług głosowych. To najlepszy wynik pomarańczowego operatora od wielu kwartałów. Co z przychodami Orange Polska? W trzecim kwartale 2020 roku wyniosły one 2,8 mld złotych i były niższe o 2,7%  niż w tym samym okresie ubiegłego roku. Przychody z takich usług telekomunikacyjnych, jak światłowód, usługi mobilne i internet wzrosły o ponad 2% rok do roku. Ze względu na pandemię spadły jednak przychody z ICT (o 17% rok do roku) i ze sprzedaży sprzętu.

Czytaj także: Wyniki T-Mobile za III kwartał 2020 – przychody z roamingu w dół, ale wzrost spółki stabilny

Minione miesiące pokazują, że mimo trudności spowodowanych pandemią, Orange ma mocne fundamenty. Cieszy świetny wynik Światłowodu, najlepszy w historii tej usługi, a także wzrost liczby klientów mobilnych abonamentów – podsumował Julien Ducarroz, prezes Orange Polska. Zwrócił on też uwagę na to, że pomarańczowy operator po raz kolejny może pochwalić się pierwszym miejscem w rankingu NPS, który obrazuje satysfakcję klientów.

źródło: Orange

Motyw