Gry, rozszerzona rzeczywistość, trójwymiarowe media, dzięki produktowi firmy Sensics o dźwięcznej nazwie Natalia, możemy wskoczyć w sam środek komputerowego świata. Gogle kontrolujemy przez własny ruch, możemy obracać się o 360°, a do obsługi interfejsu wykorzystamy ruch naszych rąk rejestrowany przez wmontowane kamery.

Nie przegap
Wywiad z CEO realme w Europie – Madhav Sheth zapowiada zmiany
Madhav Sheth
Nowy wiceprezes oraz CEO realme w Europie i Indiach, czyli Madhav Sheth, znalazł chwilę czasu dla nas i zgodził się odpowiedzieć na kilka pytań. Ostatnie dni dla marki były wyjątkowo zajęte, bo firma po raz pierwszy pojawiła się na międzynarodowych targach IFA w Berlinie. W związku z tym postanowiliśmy porozmawiać o planach na przyszłość, rozwoju […]

 

 

Sprzęt wyposażony jest w dwurdzeniowy procesor 1,2GHz wraz z akceleratorem grafiki 3D, ma wbudowany 1GB pamięci, do rozszerzenia poprzez slot kart. Zastosowano dwa wyświetlacze  OLED 1280×1024. Do łączności wykorzystywane są WiFi i Bluetooth. Najważniejsze jednak jest to, że zaimplementowano tu, w pełni funkcjonalnego, Androida 4.0 ICS. Możemy korzystać z urządzenia jako kontrolera dla konsoli, komputera, smartfona, ale też jako niezależnej platformy.

 

 

Pamiętam jak lata temu, będąc jeszcze w podstawówce, miałem okazje korzystać z protoplasty takiego rozwiązania. Chwila gry w Doom była wtedy dla mnie ogromnym przeżyciem, nie specjalnie przeszkadzała mi nawet beznadziejna grywalność. W przypadku Natalii mamy rozwiązanie podobne do Kinect połączone z goglami 3D. Uważam, że to może być ogromny sukces, a Wy jak myślicie?

 

{youtube}1G8UE7KA1z8{/youtube}

 

Źródło: reghardware.com




Adam Bialic