Electronic Arts ulepszy swoje gry na konsole nowej generacji

2 minuty czytania
Komentarze

Do premiery konsol nowej generacji zostało tak naprawdę kilka dni. Jednak pierwsze tygodnie dla Xbox Series X oraz PlayStation 5 mogą być trudne, bowiem brakować będzie gier zdolnych wykorzystać ich możliwości. Dlatego też inżynierowie Microsoftu oraz Sony zadbali, żeby ich nowe konsole posiadały wsteczną kompatybilność. Dzięki temu gracze będą mogli zagrać w gry z poprzedniej generacji w wyższej jakości. Jednym z producentów, który ulepszy swoje gry na konsole nowej generacji, jest Electronic Arts.

Electronic Arts ulepszy swoje gry na konsole nowej generacji. Jakich zmian doczekają się FIFA 21 oraz inne tytuły?

Electronic Arts konsole nowej generacji

Spora część gier korporacyjnego giganta ze Stanów Zjednoczonych przygotowana będzie z myślą o graczach kupujących nowe konsole. Electronic Arts opublikowało wiadomość, w której podkreśla, że dostosuje swoje gry dla Xbox Series X oraz S, a także PlayStation 5. Chociaż lista wprowadzanych przez EA zmian nie jest zbyt zachwycająca, to trzeba jednak pochwalić wydawcę za taki krok. Wszak firma mogła postąpić podobnie do Rockstar Games, którzy nie ulepszą GTA V działającego we wstecznej kompatybilności. Fani sportowych gier od Electronic Arts, będą mogli liczyć na krótsze czasy ładowania oraz więcej klatek na sekundę. Trzeba pamiętać, że FIFA 21, Madden 21 oraz NHL 21 pojawią się w wersjach dedykowanych nowej generacji czwartego grudnia. Oprócz tego delikatnych usprawnień doczekają się również The Sims 4 wraz z dostępnymi na konsole dodatkami.

Zobacz też: Star Wars Jedi: Fallen Order już niedługo trafi do Xbox Game Pass Ultimate

Zmian doczekają się również Apex Legends oraz Star Wars: Squadrons. Pierwsza gra od początku nowej generacji zadziała w rozdzielczości 1440p, a większe zmiany nadejdą w 2021 roku. Fani Gwiezdnych Wojen korzystający z nowych konsol Microsoftu będą mogli cieszyć się z największej ilości zmian. To właśnie na Xbox Series X oraz S gra otrzyma dwa nowe tryby działania. Pierwszy z nich ulepszy oświetlenie, a także pozwoli na rozgrywkę w 2160p/60fps na Xboksie Series X lub 1440p/60fps na Xboksie Series S. Drugi z trybów pozwoli na latanie gwiezdnymi myśliwcami w 120 FPS-ach niezależnie od zakupionej wersji Xbox. Gracze korzystający z PlayStation 5 będą musieli zadowolić się lepszym oświetleniem, a sama gra będzie działała identycznie jak na konsolach poprzedniej generacji.

Źródło: Electronic Arts

Motyw