Bank Pocztowy poinformował dzisiaj, że wprowadza Blika do swojej oferty. Dzięki temu klienci będą mogli korzystać z popularnego systemu płatności, który przydaje się szczególnie podczas płacenia online. Decyzja Banku Pocztowego jest godna pochwały, choć trzeba zaznaczyć, że nie wszystkie funkcjonalności Blika będą dostępne od razu, a większość konkurencji od dawna obsługuje już omawiany system płatności.
Bank Pocztowy wprowadza Blika – szczegóły
Klienci Banku Pocztowego korzystający z aplikacji EnveloBank uzyskali możliwość korzystania z Blika. Na ten moment mogą oni płacić nim w internecie i w sklepach stacjonarnych, a także wypłacać za jego pomocą gotówkę z bankomatów. W przyszłości klienci Banku Pocztowego będą mogli korzystać także z pozostałych funkcjonalności popularnego systemu płatności, np. z przelewów na telefon.
Co powinni zrobić klienci Banku Pocztowego, by móc korzystać z Blika? Wystarczy posiadać zainstalowaną najnowszą wersję aplikacji EnveloBank na swoim smartfonie oraz mieć dostęp do internetu. Każde działanie, w którym chcemy użyć płatności Blik, wygląda podobnie. Generujemy w aplikacji mobilnej 6-cyfrowy kod i wpisujemy go na terminalu, w bankomacie lub w systemie płatności online. Następnie zatwierdzamy operację na ekranie telefonu.
Czytaj także: Kolejne oszustwo na InPost – tym razem z wykorzystaniem e-Card
Spektrum rozwiązań mobilnych jest bardzo istotnym punktem przy podejmowaniu decyzji o wyborze banku. Dlatego w ostatnim czasie Bank Pocztowy mocno rozwinął się w tym obszarze, a dziś dokłada do swojej oferty popularnego Blika – mówi Tomasz Dąbrowski, Członek Zarządu Banku Pocztowego i podkreśla, że Blik to system bezpieczny, wygodny i pochodzący z Polski. Dariusz Mazurkiewicz, prezes zarządu Polskiego Standardu Płatności (operatora systemu Blik) powitał klientów Banku Pocztowego w gronie użytkowników Blika. Możliwość korzystania z Blika ma już ponad 95% wszystkich klientów instytucji finansowych w Polsce.
źródło: informacja prasowa