koniec e-sklepu Tesco

To koniec e-sklepu Tesco na polskim rynku. Od listopada usługa nie będzie dostępna

1 minuta czytania
Komentarze

Koniec e-sklepu Tesco na polskim rynku powoli staje się faktem. Od listopada z usługi nie będzie można korzystać w naszym kraju. Zakupy spożywcze online z dostawą do domu dzięki Tesco Polacy mogli robić od 8 lat.

Koniec e-sklepu Tesco – dlaczego usługa znika z Polski?

fot. Tesco

Usługa e-zakupów w Tesco zawitała do Polski w 2012 roku i była jedną z pierwszych tego typu w naszym kraju. Przez 8 lat sieć zrealizowała ponad 8 mln zamówień, dostarczając łącznie ponad 400 mln produktów.

Od początku działania e-sklepu Tesco usługa ta miała być dla sieci priorytetem. Pracownicy hipermarketów kompletowali zamawiane produkty, które były następnie dostarczane do klienta. Już rok po starcie usługi mogło z niej korzystać 27% mieszkańców kraju. Chociaż sklepy internetowe oferujące artykuły spożywcze działają w Polsce już od kilku lat, to dopiero wejście Tesco w ten obszar rynku sprawiło, że zakupy żywności z wykorzystaniem internetu trafiły „pod strzechy” – chwaliło się Tesco w 2013 roku. Co więc się stało, że e-zakupów w Tesco w Polsce już nie zrobimy? W ostatnim czasie sieć notowała na naszym rynku duże straty i zamykała swoje markety. Zapewne likwidacja e-sklepu ma związek z ogólną kondycją sieci.

Czytaj także: ING prezentuje kantor online. Narzędzie jest dostępne dla firm

Tesco zrealizuje ostatnie dostawy z e-sklepu 31 października. W Warszawie, Gdyni, Bielsku-Białej, a także Opolu składanie zamówień już teraz jest niemożliwe. W pozostałych miejscowościach można to zrobić do 30 października.

źródło: dlahandlu.pl, zdjęcie główne: Tesco

Motyw