Motorola to pionier szeroko rozumianej telekomunikacji, a w szczególności telefonów komórkowych. Firma przez dziesiątki lat swojej działalności przechodziła wiele przemian i wiele wskazuje na to, że teraz nadchodzi kolejna. Wraz z jednym z największych sklepów w Indiach – Flipkart należącym dzisiaj do Walmart – Motorola wchodzi na rynek RTV i AGD. O ile o telewizorach mogliśmy już wcześniej usłyszeć, tak tytułowe pralki, klimatyzatory i lodówki są czymś nowym.

Motorola TruWiFi, czyli linia pralek, klimatyzatorów i lodówek do zarządzania z poziomu telefonu

Motorola wyraźnie skupiła się na prezentacji smart-funkcji, których naturalnie nie mogło zabraknąć dla produktów tej firmy. Odświeżony telewizor ma być pierwszym Smart TV z Androidem 10 w Indiach, ale wszystkie produkty skupiają się na TruWiFi.

Technologia, czy też właściwie marka TruWiFi sprowadza się do sterowania sprzętem bezpośrednio z poziomu smartfona. Motorola chwali się rozbudowaniem tej sekcji z uwzględnieniem wielu czujników i ustawień. Wszystkie nowości mają być dostępne w sprzedaży wyłącznie na Flipkart od 16 października.

Zobacz też: Starlink trafi do otwartych testów, ale tylko w wybranych obszarach.

Naturalnie podobnie jak z pierwszym telewizorem Motoroli, tak i teraz nie ma mowy o tym, że Amerykanie zdecydują się na rozszerzenie dystrybucji na kolejne rynki. W Indiach obecność producentów smartfonów na kolejnych rynkach elektroniki użytkowej stała się czymś naturalnym. Oczywiście obok takich wyjadaczy, jak Samsung i LG, a nawet Xiaomi stają OnePlus, Nokia i realme, więc prawdopodobnie to tylko kwestia czasu, aż ten trend dotrze do Polski. Pytanie, czy potrzebujemy takiej konkurencji? Uznajmy, że to pytanie retoryczne, ale jestem ciekawy, czy znane marki w takim, nowym wydaniu dostałyby szansę w naszym kraju?

Źródło: Android Police

Łukasz Pająk

Wieczny student informatyki, ale już magister inżynier, niedoszły żołnierz, pasjonat mobilnych technologii, motoryzacji i broni, jeden z nielicznych fanów polskiej koszykówki.