poczta przesyłki z odbiorem w punkcie

Poczta Polska chce ułatwić życie osobom zamawiającym przesyłki z odbiorem w punkcie

1 minuta czytania
Komentarze

Od jakiegoś czasu Poczta Polska oferuje usługę przesyłki z odbiorem w punkcie. Zamawiając coś przez internet, często do wyboru mamy właśnie m.in. odbiór przesyłki w placówce pocztowej. Zdarzało się jednak, że klienci skarżyli się na długi czas oczekiwania w kolejce na poczcie, bo ktoś przed nimi np. nadawał listy lub załatwiał czasochłonne formalności. Czy to koniec tego problemu?

Poczta wprowadza rozwiązanie, dzięki któremu przesyłki z odbiorem w punkcie odbierzemy szybciej

poczta przesyłki z odbiorem w punkcie

Poczta Polska wytypowała grupę placówek, w których testowane jest nowe rozwiązanie. Polega ono na wyznaczeniu osobnego, specjalnie oznaczonego okienka KEP. KEP to skrót od typów przesyłek (kurierska, ekspresowa, paczka), które można odebrać lub wysłać w tym miejscu bez czekania w ogólnej kolejce. Poczta zamieściła listę placówek, w których okienka KEP są testowane.

Na tym nie koniec działań podjętych przez Pocztę Polską, które mogą zainteresować młodszych klientów, nadających przesyłki przez internet. Jeśli wysyłamy paczkę przy użyciu internetowej platformy Envelo, mamy mieć ułatwione zadanie. Nie trzeba bowiem samodzielnie drukować naklejki adresowej. Pracownik obsługi poczty wyda nam ją, gdy podamy mu numer przesyłki zarejestrowanej w Elektronicznym Nadawcy. W podobny sposób zwrócimy nietrafione zakupy internetowe. Ta nowość jest dedykowana osobom, które nie posiadają drukarki.

Czytaj także: Automaty do samodzielnej odprawy na lotnisku w Dubaju – zobaczcie, jak wyglądają

Usługi kurierskie, ekspresowe i paczkowe obsługujące sprzedaż internetową stanowią trzon tworzonej właśnie nowej strategii Poczty Polskiej – zapewnia państwowy operator przesyłek.

źródło: informacja prasowa

Motyw