Gra Everywhere

Były prezes Rockstara zebrał fundusze na coś niesamowitego

2 minuty czytania
Komentarze

Były prezes Rockstar North Leslie Benzies zebrał ponad 42 miliony dolarów na swoją intrygująco brzmiącą grę Everywhere. Jego studio Rocket Boy, które założył w 2018 roku, zabezpieczyło pieniądze z ostatniej rundy finansowania. Według raportu w The Telegraph inwestycje pochodziły z różnych źródeł, w tym od chińskiej firmy Netease, która w 2018 roku zakupiła mniejszościowy pakiet udziałów w Bungie Destiny 2. Inni inwestorzy to Makers Fund i nowojorski inwestor kryptokurwalutowy Galaxy Interactive.

Gra Everywhere

https://twitter.com/everywhere_game/status/1075350230122618880?s=20

Benzies udał się na urlop naukowy podczas pracy w Rockstar North 1 września 2014 roku. Stało się to więc niedługo po premierze najgłośniejszej gry studia, czyli GTA V. Na początku 2016 roku, oficjalnie opuścił firmę, do której dołączył jako programista 15 lat wcześniej. Wkrótce po odejściu z Rockstar, Benzies pozwał firmę o 150 mln dolarów na podstawie umowy o udziale w zyskach z 2009 roku. Ta została zawarta, gdy został on mianowany dyrektorem Rockstar za swój wkład w serię Grand Theft Auto. Benzies twierdził, że współzałożyciele Rockstar, Sam i Dan Houser, otrzymali z tego tytułu właśnie jego kosztem. Sprawa została ostatecznie rozstrzygnięta w zeszłym roku. W 2017 roku usłyszeliśmy o pierwszej grze Rocket Boy’a. Ma to być tytuł osadzone w realiach sci-fi i opierać się na otwartym świecie.

Zobacz też: EA w zaskakujący sposób tłumaczy brak dema Fify 21

Mówiąc o tym projekcie trzy lata temu, Benzies powiedział: 

Everywhere ma dużo tradycyjnej mechaniki gry, ale idziemy po coś więcej, co czerpie inspirację z… no cóż, ze wszystkiego. Gracze stają się coraz mądrzejsi i wymagają więcej od swoich gier. My natomiast chcemy, aby mieli oni prawdziwą wolność. Tak, żeby mogli funkcjonować w wirtualnym świecie dokładnie tak, jak tego chcą. Chcemy oferować szeroki wachlarz trybów i stylów gry, które nie tylko opowiadają nasze historie, ale także umożliwiają graczom życie w tożsamości i przygodach, które stworzą sobie sami.

Trudno tutaj więc mówić o jakichś konkretach. 

Źródło: TechSpot

Motyw