TikTok łamie licencję GPL

TikTok robi porządek z reklamami skupionymi na odchudzaniu

2 minuty czytania
Komentarze

TikTok wprowadza nową politykę, która skupia się na reklamach, które promują szkodliwy lub negatywny wizerunek ciała. Nowe przepisy zabraniają firmom reklamowania suplementów odchudzających. Reklamodawcy muszą również stosować się do nowych, surowszych ograniczeń dotyczących reklam odchudzających. Na przykład, reklamy aplikacji do zarządzania wagą nie będą mogły być kierowane do użytkowników poniżej 18 roku życia.

TikTok blokuje reklamy środków na odchudzanie

TikTok blokuje reklamy środków na odchudzanie
Fot. PixaBay

TikTok współpracuje również z National Eating Disorders Association (NEDA), aby połączyć swoich użytkowników do zasobów oferowanych przez organizację bezpośrednio w aplikacji. Jednym z aspektów partnerstwa będzie przekierowanie ludzi do infolinii NEDA podczas wyszukiwania tematów i hashtagów oznaczonych przez organizację.

Stygmatyzacja wagi i zawstydzenie ciałem stwarzają zarówno indywidualne, jak i kulturowe wyzwania. Wiemy, że Internet, jeśli zostanie pozostawiony bez kontroli, ma ryzyko zaostrzenia tych kwestii. Dlatego też koncentrujemy się na pracy nad tym, by chronić naszą społeczność przed szkodliwymi treściami i zachowaniami, wspierając jednocześnie środowisko sprzyjające włączeniu społecznemu i sprzyjające ciału.

— Podała firma w oświadczeniu.

Zobacz też: POCO X3 debiutuje w Indiach w mocniejszej wersji niż w Europie, ale… bez NFC

Reklamy promujące niezdrowe odżywianie są wprawdzie krokiem we właściwym kierunku, jednak stanowią one tylko część problemu wizerunku firmy TikTok. Istnieje również problem użytkowników TikToka, którzy zamieszczają te treści. Wytyczne społecznościowe aplikacji zabraniają zamieszczania filmów, które promują nawyki żywieniowe, które mogą powodować problemy zdrowotne. Jednak mimo to na platformie można znaleźć niezliczoną ilość filmów tego typu. Oczywiście, w przypadku osób z nadwagą odchudzenie się jak najbardziej leży w kwestii poprawy zdrowia. Jednak słuchanie porad z TikToka albo przyjmowanie magicznych cukierków to jeszcze gorsze rozwiązanie niż nierobienie niczego. 

Źródło: Engadget

Motyw