Dziś oficjalnie ogłoszono koniec marki T-Mobile Usługi Bankowe – wkrótce zniknie ona z rynku. Przedstawiciele T-Mobile oraz Alior Banku skomentowali już tę decyzję. Wiadomo także, co stanie się z dotychczasowymi klientami usług bankowych T-Mobile.
Koniec marki T-Mobile Usługi Bankowe – ważna data dla klientów
T-Mobile Polska i Alior Bank podjęły decyzję o zakończeniu współpracy pod marką T-Mobile Usługi Bankowe. Zniknięcie marki z rynku w najbliższym czasie jest tego konsekwencją. Do 28 listopada 2020 klienci T-Mobile Usług Bankowych mogą jednak bez zmian korzystać z dotychczasowych kanałów obsługi. Co potem?
Od 29 listopada 2020 roku dotychczasowi klienci T-Mobile Usług Bankowych będą mogli korzystać z portfolio usług i produktów Alior Banku. Przeniesienie produktów do systemu Alior Banku nastąpi automatycznie. Osoby korzystające z T-Mobile Usług Bankowych otrzymają listy lub e-maile – znajdą się w nich szczegóły dotyczące migracji produktów. Jeszcze w październiku użytkownicy bankowości internetowej T-Mobile Usługi Bankowe otrzymają w systemie instrukcję pierwszego logowania do bankowości Alior Banku.
Czytaj także: Darmowe 7 GB internetu dla klientów T-Mobile w ramach akcji Happy Fridays
Piotr Bubak, Dyrektor Departamentu usług abonamentowych T-Mobile Polska, podziękował klientom T-Mobile Usług Bankowych za zaufanie do marki. Koniec naszej współpracy nie oznacza zakończenia świadczenia usług bankowych dla klientów TMUB – zostawiamy ich w rękach naszych dotychczasowych partnerów w projekcie – powiedział. Katarzyna Dziwulska, Dyrektor Zarządzająca Pionem Sprzedaży Klienta Indywidualnego Alior Banku zapowiedziała natomiast, że bank dołoży wszelkich starań, by proces integracji dotychczasowych klientów T-Mobile Usług Bankowych z systemem Alior Banku przebiegł płynnie, sprawnie oraz bezpiecznie.
źródło: informacja prasowa