poczta chce dorównać paczkomatom

Poczta Polska znów chce dorównać paczkomatom InPost – oto jej strategia

2 minuty czytania
Komentarze

Poczta Polska po raz kolejny chce dorównać paczkomatom. Rozwiązanie InPostu cieszy się bardzo dużą popularnością – ciągle powstają kolejne maszyny, a w ostatnich miesiącach firma wprowadzała usprawnienia lubianej usługi, takie jak np. multiskrytka. Państwowy operator przesyłek robi co może, by nie pozostać w tyle.

Jak Poczta Polska chce dorównać paczkomatom?

Jakiś czas temu Poczta Polska miała chcieć zbudować własną sieć maszyn do obioru przesyłek. O tym pomyśle w ostatnim czasie mówi się już jednak coraz rzadziej. Państwowy operator przesyłek postanowił więc wprowadzić promocję, w której widać dość wyraźne aluzje do usługi InPostu.

Poczta Polska obniża cenę swojej usługi Paczka+. Klienci zapłacą za nią mniej od dzisiaj do końca 2020 roku. Nowa, obniżona cena to… 8,99 zł, czyli dokładnie tyle, ile płacimy zazwyczaj za dostawę przesyłki do paczkomatu w przypadku choćby zakupów na Allegro. Poczta Polska stawia jednak warunki, które trzeba spełnić, by zapłacić mniej. Jeden z nich to nadanie paczki w aplikacji elektronicznej. Państwowy operator stara się więc promować tę formę obsługi paczek, która u konkurencji przyniosła efekty. W czerwcu informowaliśmy, że aplikacja InPost osiąga niesamowite wyniki. Skorzystanie z aplikacji pozwala skrócić czas wizyty na poczcie, a dodatkowym bonusem dla klienta jest niższa cena za przesyłkę – argumentuje swoją decyzję Poczta Polska.

Czytaj także: Miliony smartfonów tracą wsparcie dla Pokemon GO – w końcu musiało do tego dojść

Co ważne, promocyjna cena za Paczkę+ obowiązuje w przypadku przesyłki o wadze do 0,5 kg i wybraniu opcji odbioru w punkcie. Przesyłkę można odebrać w placówce pocztowej, sklepie Żabka, kioskach Ruchu oraz na stacjach Orlen. Poczta chce spopularyzować alternatywę dla paczkomatów, jaką jest odbiór przesyłki w punkcie, jednak zamiast maszyny czynnej 24/7 proponuje odbiór np. w sklepie.

źródło: informacja prasowa

Motyw