Znany piłkarz Robert Lewandowski został ambasadorem T-Mobile Polska. Efekty współpracy zawodnika z operatorem zobaczymy jeszcze w sierpniu. Chodzi o kampanię reklamową z udziałem Lewandowskiego.
Robert Lewandowski ambasadorem T-Mobile Polska – szczegóły
Zdaniem T-Mobile Polska, Lewandowski dał się poznać z pasji oraz wytrwałości w dążeniu do celu. Teraz piłkarz ma podkreślać, jak ważne jest stawianie na precyzję – zarówno w dziedzinie sportu, jak i technologii.
W ramach współpracy z operatorem kapitan Reprezentacji Polski w piłce nożnej będzie brał udział w kampaniach reklamowych T-Mobile. Chodzi zarówno o materiały dotyczące strategicznych działań marki, jak i o te związane z promowaniem konkretnych usług. Pierwsza kampania reklamowa z udziałem nowego ambasadora rozpocznie się jeszcze w sierpniu 2020 roku. Bardzo się cieszę z tego, że zostałem ambasadorem T-Mobile Polska. Firmy, z którą łączą mnie te same wartości. Pasja w dążeniu do celu, ambicja, a także gra w duchu fair play to cechy bliskie mojemu sercu – mówi Robert Lewandowski. Andreas Maierhofer, Prezes Zarządu T-Mobile Polska, podkreśla natomiast zalety piłkarza i wyraża nadzieję, że razem z Lewandowskim T-Mobile wzmocni swoją markę.
Czytaj także: Nowa oferta T-Mobile, a w niej m.in. Netflix na pół roku w prezencie – ile to kosztuje?
Robert Lewandowski w przeszłości współpracował już z firmami działającymi na rynku telekomunikacji i technologii. Czasami było to powodem kontrowersji. Kilka lat temu piłkarz był ambasadorem marki Huawei i promował jej telefony. Internauci zauważyli jednak, że posty na oficjalnym profilu zawodnika na Twitterze są publikowane z iPhone’a, a więc produktu konkurencji.
źródło: informacja prasowa