Znany piłkarz Robert Lewandowski został ambasadorem T-Mobile Polska. Efekty współpracy zawodnika z operatorem zobaczymy jeszcze w sierpniu. Chodzi o kampanię reklamową z udziałem Lewandowskiego.

Robert Lewandowski ambasadorem T-Mobile Polska – szczegóły

Robert lewandowski ambasadorem t-mobile

Zdaniem T-Mobile Polska, Lewandowski dał się poznać z pasji oraz wytrwałości w dążeniu do celu. Teraz piłkarz ma podkreślać, jak ważne jest stawianie na precyzję – zarówno w dziedzinie sportu, jak i technologii.

Nie przegap
Wywiad z CEO realme w Europie – Madhav Sheth zapowiada zmiany
Madhav Sheth
Nowy wiceprezes oraz CEO realme w Europie i Indiach, czyli Madhav Sheth, znalazł chwilę czasu dla nas i zgodził się odpowiedzieć na kilka pytań. Ostatnie dni dla marki były wyjątkowo zajęte, bo firma po raz pierwszy pojawiła się na międzynarodowych targach IFA w Berlinie. W związku z tym postanowiliśmy porozmawiać o planach na przyszłość, rozwoju […]

W ramach współpracy z operatorem kapitan Reprezentacji Polski w piłce nożnej będzie brał udział w kampaniach reklamowych T-Mobile. Chodzi zarówno o materiały dotyczące strategicznych działań marki, jak i o te związane z promowaniem konkretnych usług. Pierwsza kampania reklamowa z udziałem nowego ambasadora rozpocznie się jeszcze w sierpniu 2020 roku. Bardzo się cieszę z tego, że zostałem ambasadorem T-Mobile Polska. Firmy, z którą łączą mnie te same wartości. Pasja w dążeniu do celu, ambicja, a także gra w duchu fair play to cechy bliskie mojemu sercu – mówi Robert Lewandowski. Andreas Maierhofer, Prezes Zarządu T-Mobile Polska, podkreśla natomiast zalety piłkarza i wyraża nadzieję, że razem z Lewandowskim T-Mobile wzmocni swoją markę.

Czytaj także: Nowa oferta T-Mobile, a w niej m.in. Netflix na pół roku w prezencie – ile to kosztuje?

Robert Lewandowski w przeszłości współpracował już z firmami działającymi na rynku telekomunikacji i technologii. Czasami było to powodem kontrowersji. Kilka lat temu piłkarz był ambasadorem marki Huawei i promował jej telefony. Internauci zauważyli jednak, że posty na oficjalnym profilu zawodnika na Twitterze są publikowane z iPhone’a, a więc produktu konkurencji.

źródło: informacja prasowa

Mateusz Nowak

Student dziennikarstwa i komunikacji społecznej, interesują go nowe technologie, a także kwestie społeczne i polityczne. W wolnym czasie czyta, słucha muzyki (głównie hip-hop) lub ćwiczy na siłowni.