Santander Bank Polska wprowadza do swojej aplikacji mobilnej nowe funkcje. Użytkownicy zyskają dzięki temu większą samodzielność polegającą na możliwości dokonywania pewnych zmian bez np. wizyty w oddziale banku.

Jakie nowe funkcje czekają na użytkowników aplikacji Santander Bank Polska?

fot. bank.santander.pl

Pierwsza nowość to zmiany w funkcji Doradcy Online. Jej cel to zwiększenie przejrzystości oraz elastyczności w komunikacji między bankiem a jego klientem. Użytkownicy zalogowani do aplikacji banku Santander po napisaniu wiadomości do doradcy online mogą teraz zamknąć okno czatu i powrócić do niego w dowolnym momencie. Dostępna jest także pełna historia rozmów z doradcą.

Co z niezalogowanymi użytkownikami? Ci mogą pobrać treść chatu i zapisać ją na dysku. Po zakończeniu rozmowy warto odwiedzić zakładkę pliki i linki. Trafią tam załączniki, które przysłał nam doradca. W sekcji ustawienia pojawiła się natomiast opcja zmiana hasła. Jak sama nazwa wskazuje, korzystając z niej, możemy samodzielnie zmienić swoje hasło do bankowości internetowej.

Czytaj także: Konta bankowe i karty płatnicze od… Google – kiedy możemy spodziewać się konkretów?

Santander Bank Polska przestrzega także swoich klientów przed zagrożeniami związanymi z bankowością online. Powód? Rosnąca ilość cyberprzestępstw w czasie pandemii. Bank przypomina, by nie instalować aplikacji z podejrzanych linków, nadesłanych mailem czy SMS-em. Aplikacja Santander mobile ma ponad 1 mln pobrań w Google Play oraz ponad 125 tys. opinii – przypomina bank i radzi, by przy instalacji zwrócić uwagę na te dane i zweryfikować, czy ma się do czynienia z oryginalnym programem.

źródło: informacja prasowa

Google News
Obserwuj ANDROID.COM.PL w Google News i bądź zawsze na bieżąco!
Obserwuj

Mateusz Nowak

Student dziennikarstwa i komunikacji społecznej, interesują go nowe technologie, a także kwestie społeczne i polityczne. W wolnym czasie czyta, słucha muzyki (głównie hip-hop) lub ćwiczy na siłowni.