Apple przygotowuje ofertę pakietów subskrypcji m.in. Apple Music, Apple TV+, Apple News+ i iCloud w ramach jednej miesięcznej opłaty jako Apple One. Ma to zachęcić klientów do korzystania z większej liczby usług giganta z Cupertino. 

Apple One od października – co w ofercie?

Do informacji na temat planów Apple dotarła agencja Bloomberg. Według tych doniesień pakiety będą różnić się zawartością i ceną. Podstawowy ma zawierać Apple Music i Apple TV+. W droższej wersji do tych dwóch usług będzie dodane Apple Arcade, w kolejnej – Apple News+, a najdroższej opcji  – dodatkowa przestrzeń dyskowa iCloud oraz wirtualne zajęcia fitness w usłudze Seymour. Plany Apple i struktura pakietów mogą jeszcze ulec zmianie. Celem jest zaoferowanie kilku usług po niższych cenach, niż byłyby naliczane w indywidualnych ofertach. Apple One ma pojawić się na rynku w październiku przy okazji wprowadzenia kolejnych modeli iPhone’ów

Nie przegap
Bsafer.pl – chroń i kontroluj swoje dane osobowe, zanim będzie za późno
bsafer.pl
Ochrona danych osobowych to poniekąd problem, który jeszcze nie pojawił się w świadomości zbyt wielu osób. Głośno zrobiło się o nim dopiero w momencie, gdy Unia Europejska wprowadziła RODO (Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych). Jednak głośno było tylko dlatego, że trzeba było się dostosować i miało to wydźwięk nie tak pozytywny, jak oczekiwaliby tego sami […]

Czytaj też: Epic parodiuje kultową reklamę Apple – wygląda na to, że firma wszystko zaplanowała już wcześniej

Więcej za mniej, ale czy nadal nie za mało?

Już teraz Apple oferuje studentom subskrypcję streamingu muzycznego połączoną z bezpłatnym dostępem do Apple TV+. Mogą to być podchody pod wprowadzenie wspomnianych pakietów. Apple od startu usługi Apple TV+ próbuje zwiększyć jej atrakcyjność, ale na razie raczej z przeciętnym skutkiem. Firma pozyskuje kolejnych twórców na wyłączność, jednak minie jeszcze trochę czasu, zanim ich filmy i seriale zapełnią bibliotekę serwisu. Obecnie jest on w Polsce dostępny za 24,99 zł miesięcznie. 1 listopada minie rok od startu usługi i będzie to też dla niej ważny test, ponieważ wielu odbiorcom skończy się rok bezpłatnego dostępu, który był przyznawany kupującym sprzęt z logo z nadgryzionym jabłkiem. 

Źródło: Bloomberg.com

Paweł Pązik

Pisze o filmach, serialach i mediach. W wolnych chwilach ogląda filmy i seriale oraz konsumuje media.