eSIM w T-Mobile debiutuje, a tym samym operator jest drugim w Polsce, który wprowadził taką możliwość dla swoich klientów. Pierwszym był Orange, ale tutaj sytuacja wygląda odrobinę inaczej. T-Mobile uruchamia wprawdzie możliwość korzystania z funkcji eSIM, ale na początku jedynie dla klientów korporacyjnych, czyli dla firm.
eSIM w T-Mobile
Nowość, którą wprowadził u siebie operator, będzie dostępna dla klientów korporacyjnych, ale w niedługiej przyszłości ma pojawić się także dla mniejszych firm oraz klientów indywidualnych. Oznacza to, że część z osób będzie mogła zapomnieć o tradycyjnej karcie SIM, a zamiast tego korzystać z wirtualnej. Sposób aktywacji ma być banalnie prosty, bo po przejściu przez procedurę rejestracji, dostaje się po prostu maila z kodem QR. Po jego zeskanowaniu na urządzeniu proces aktywacji ma być przeprowadzany automatycznie.
Dość długo przyszło nam czekać na to, aż pojawi się eSIM w T-Mobile. Od momentu, kiedy wprowadziło to Orange, minęły już 2 lata. Rozwiązanie wprawdzie dalej nie jest bardzo popularne, bo znajduje się głównie we flagowych smartfonach, ale to w przyszłości będzie się zmieniało. Dobrze, że choć klienci korporacyjni mogą teraz liczyć na eSIM. Zwykli śmiertelnicy będą musieli jeszcze trochę na to poczekać.
Zobacz też: Nowość w Gboard, która spodoba się tym nielubiącym… pisać.
Lista urządzeń kompatybilnych z eSIM w T-Mobile
- iPhone XS
- iPhone XS Max
- iPhone XR
- iPhone 11
- iPhone 11 Pro
- iPhone 11 Pro Max
- iPhone SE (2 gen)
- iPad Pro 11” (1 gen. 2018)
- iPad Pro 11” (2 gen. 2020)
- iPad Pro 12,9” (4 gen. 2020)
- iPad Pro 12,9” (3 gen. 2018)
- iPad Pro 12,9” (2 gen. 2017)
- iPad Pro 10,5” (2017)
- iPad Air (3 gen. 2019)
- iPad (7 gen. 2019)
- iPad (6 gen. 2018)
- iPad (5 gen. 2017)
- iPad mini (5 gen. 2019)
- Samsung Galaxy S20
- Samsung Galaxy S20+
- Samsung Galaxy S20 Ultra
- Samsung Galaxy Note 20
- Samsung Galaxy Note 20 Ultra.
Źródło: T-Mobile