Maffashion w kampanii Samsunga

Maffashion w kampanii Samsunga – tak się składa, że to nawet działa

2 minuty czytania
Komentarze

Maffashion w kampanii Samsunga jest nową twarzą, która ma promować model Galaxy Z Flip. Całość promuje także hasło „Tak się składa, że to przyszłość”, czyli dość proste nawiązanie do tego, że Z Flip się… składa. Tak, jakby ktoś miał jeszcze jakieś wątpliwości odnośnie tego. Nie zmienia to jednak tego, że cała kampania wygląda ciekawie, a jej sposób realizacji zasługuje na uznanie.

Maffashion w kampanii Samsunga

Polski oddział Samsunga robi co może, by zainteresować swoimi produktami nowych klientów. I robi to naprawdę interesująco, bo to nie pierwszy raz w historii firmy, kiedy sięga się po celebrytów czy muzyków, którzy firmują sobą nowe technologie. Mogliśmy już oglądać filmy z Sokołem, a teraz przyszła pora na Maffashion w kampanii Samsunga. Tym, którzy mogą nie wiedzieć, kim jest Maffashion, śpieszymy z wyjaśnieniem. To blogerka modowa Julia Kuczyńska, która na samym Instagramie na 1,4 miliona obserwujących.

Zatrudnienie jej do nowej kampanii promocyjnej mogło być strzałem w dziesiątkę. Samsung Galaxy Z Flip to wyjątkowy telefon, który wyróżnia się przede wszystkim swoim kształtem oraz tym, że można go składać. Dalej jest to coś nowego na rynku, a od samego początku Samsung reklamował sprzęt w „modowy” sposób. Nowa kampania jest więc tego rozwinięciem, a pierwsze materiały wideo pokazują, że mocno się do tego przyłożono. Dopracowane ujęcia oraz interesujące kadry sprawiają, że patrzy się na to z przyjemnością.

Zobacz też: Allegro Pay wystartowało – czym jest?

Czy to sprawi, że Galaxy Z Flip będzie częściej kupowany? Trudno ocenić, bo smartfon nie należy do tanich. Urządzenie kosztuje 6600 złotych, co dla części osób może być poza zasięgiem. Ostatnio Samsung zaprezentował wersję 5G urządzenia, ale nie zapowiada się na to, by ta miała pojawić się w Polsce. Co sądzicie o takich reklamach? Mają sens?

Źródło: Samsung informacja prasowa

Motyw