AliExpress Connect

AliExpress Connect – influencerzy zyskują na popularności

2 minuty czytania
Komentarze

AliExpress Connect to platforma, która zyskuje coraz większą popularność, a przynajmniej na to wygląda. Jest to też nowy model biznesowy, który pozwala influencerom z różnych krajów na dotarcie do zupełnie innego odbiorcy. Sprzedawanie produktów w formie pokazów live okazało się strzałem w dziesiątkę i wygląda na to, że to przyszłość handlu w Internecie. Przynajmniej dla niektórych.

AliExpress Connect

Ostatnio odbyło się wydarzenie, które było częściowym podsumowaniem działalności AliExpress Connect. Mówimy tutaj o specjalnej platformie, która pozwala na łączenie influencerów (z Instagrama czy TikToka) z markami, które mają swoje sklepy na AliExpress. Osoby, które załapią się do programu, będą sprzedawały produkty podczas live streamów, a za to mają dostawać pieniądze lub zniżki. Wszystko uzależnione jest od zaangażowania, wyników i tak dalej. Brzmi trochę jak telezakupy, ale zamiast telewizora, mamy Internet.

Jednym z krajów, gdzie pojawiła się taka możliwość dołączenia do platformy, jest Polska. W wydarzeniu „When the East meets the West” pojawiła się nawet polka, która korzysta z AliExpress Connect, a mianowicie Paulina Szlak. Opowiedziała o tym, jak udało jej się połączyć pracę oraz studia z nowym zawodem. Widać, że przygotowany przez platformę film ma zachęcać nowe osoby do tego, by próbowały swoich sił w Connect i z pewnością trochę osób tak zrobi. Ponoć jednej z influencerek udało się podczas transmisji live sprzedać 6 ton daktyli, więc jak widać, zainteresowanie jest ogromne.

Zobacz też: W tych krajach kupisz OnePlus Nord.

Taka forma sprzedaży zaczyna być coraz popularniejsza i AliExpress zamierza stale ją rozwijać. W momencie, kiedy duża część sprzedaży przeniosła się do Internetu, narzędzie ma szansę, by zwiększyć udział AliExpress w rynku. Takie pokazy, gdzie jednocześnie można mieć możliwość zakupu produktów, mogą przybierać formę np. testu sprzętu. Zobaczymy, jak dalej będzie się to rozwijać i czy nie zrobią się z tego prawdziwe telezakupy.

Źródło: AliExpress

Motyw