Zmień spojrzenie to nazwa nowej kampanii, w której wziął udział Wojtek Sokół. Ta ma promować najnowszego flagowca firmy, czyli Samsunga Galaxy S20 Ultra oraz jego możliwości fotograficzne. Sama kampania ma łączyć to, co ważne dla działów marketingu firmy, ale również dla fanów Sokoła. Co takiego zobaczymy i co mówią o tym sami twórcy.

Zmień spojrzenie

Pierwszy efekt kampanii Zmień spojrzenie, można już oglądać na kanale Samsunga na YouTube, ale także na ich profilu firmowym na Facebooku. Na pierwszy ogień poszedł film, gdzie widzimy Wojtka Sokoła, który patrzy na sztukę oraz otaczający go świat z innej perspektywy, niż wszyscy wokół. Kampania jednak na tym się nie skończy, bo mają powstać jeszcze dwie kolejne produkcje z muzykiem i smartfonem w roli głównej. Smartfonem, który ma się wyróżniać m.in. doskonałymi możliwościami fotograficznymi.

Nie przegap
Wywiad z CEO realme w Europie – Madhav Sheth zapowiada zmiany
Madhav Sheth
Nowy wiceprezes oraz CEO realme w Europie i Indiach, czyli Madhav Sheth, znalazł chwilę czasu dla nas i zgodził się odpowiedzieć na kilka pytań. Ostatnie dni dla marki były wyjątkowo zajęte, bo firma po raz pierwszy pojawiła się na międzynarodowych targach IFA w Berlinie. W związku z tym postanowiliśmy porozmawiać o planach na przyszłość, rozwoju […]

Wszystkich nas cieszy, gdy uchwycimy coś inaczej, po swojemu. Jak zauważymy coś, czego nikt inny nie zauważył lub czego sami wcześniej nie mieliśmy okazji z różnych względów wyłapać. Seria Galaxy S20 to idealny kompan i motywator do zmiany spojrzenia na nawet najprostsze kwestie. To idealne narzędzie do opowiadania historii, a mało kto zrobi to lepiej niż duet Wojtek Sokół i Galaxy S20 Ultra 5G. Połączenie narracyjnego talentu Wojtka z możliwościami naszego aparatu gwarantuje odkrywanie świata z zupełnie innej perspektywy. Właśnie do tego chcielibyśmy zachęcić w najnowszej kampanii Zmień Spojrzenie z serią Galaxy S20 – podsumowuje Magda Sielachowicz-Nowakowska, Head of Marketing w Samsung Electronics Polska.

Zobacz też: This War of Mine jako lektura szkolna!

Wiadomo, że marketing rządzi się swoimi prawami, więc tego typu akcje nie powinny dziwić. Dobrze, że Samsung wybiera rodzimych twórców, a nie robi „przekładki” z kampanii ogólnoświatowych. Trudno powiedzieć, czy tego typu filmy zachęcą kogoś do kupienia smartfona, ale z całą pewnością nie zaszkodzą wizerunkowi żadnej ze stron.

Źródło: Samsung Informacja prasowa




Bartosz Szczygielski

Nowymi technologiami zajmuje się od kilku lat. Kiedy o nich nie pisze, to pewnie pisze kolejną książkę. Jeżeli nie pisze kolejnej książki, to pewnie ogląda seriale, a jeżeli nie ogląda seriali, to najprawdopodobniej śpi.