Mio dba o bezpieczeństwo swoich klientów (i nie tylko miejmy nadzieję), więc postanowiło wystartować z akcją #oMioj Ryzko. Ma ona skłonić kierowców do tego, by lepiej i rozważniej planowali swoje trasy, nie tylko te wakacyjne. W końcu w najbliższych miesiącach, jeżeli ktoś będzie decydował się na wakacyjny wyjazd, najprawdopodobniej zdecyduje się na podróż samochodem, a nie transportem publicznym.
Mio dba o bezpieczeństwo
Wiadomo, że wakacje to zawsze okres, kiedy na drogach robi się „ciaśniej”. Wprawdzie trudno powiedzieć, jak to będzie wyglądało teraz, ale zapewne część osób nie zrezygnuje ze swoich planów i wyruszy na wymarzony odpoczynek. Jako że Mio dba o bezpieczeństwo kierujących, postanowiło wystartować z akcją #oMioj Ryzyko, a co za tym idzie, obniżyło też ceny na swoje nawigacje. O rabaty należy pytać partnerów Mio, a ich autoryzowaną listę znajdziecie na stronie producenta.
Czerwiec to miesiąc kiedy Polacy bardzo chętnie decydują się na kilkudniowe wyjazdy, by na chwile odetchnąć od codziennego zgiełku. Dlatego firma Mio postanowiła w ramach akcji „oMioj Ryzyko, nawiguj bezpiecznie do celu” od 1 czerwca obniżyć ceny najpopularniejszych modeli nawigacji. Dzięki produktom Mio można łatwo i wygodnie zaplanować i dopasować trasę do swoich potrzeb. Dodatkowo korzystanie z nawigacji pozwoli odłożyć choć na chwilę smartfona, który próbuje bardzo często zastąpić nam wiele przenośnych urządzeń. Ma on jednak tylko jedną baterię, która zazwyczaj wyczerpuje się w najmniej oczekiwanym momencie – podkreśla Łukasz Tetkowski, Marketing Manager MiTAC.
Zobacz też: Dobre wiadomości od Google Asystenta
- Model 7700 TRUCK – taniej o 50 złotych
- 7700 FEU/7800 – taniej o 50 złotych
- 7700 PL/7100 – taniej o 20 złotych
- Model 8500 – taniej o 50 złotych
- 8670 Truck – taniej o 100 złotych
- Model Drive 65 truck – taniej o 100 złotych
Źródło: Mio informacja prasowa