InPost podnosi ceny

Polacy pokochali aplikację InPost – firma świętuje jej niesamowite wyniki

2 minuty czytania
Komentarze

Nawet z czegoś złego, może wyniknąć coś dobrego. Dobrym przykładem jest tu pandemia. W końcu to z myślą o niej powstała aplikacja InPost. Dzięki niej nie musimy już stać w kolejce do paczkomatów. Wystarczy tylko pod niego podejść, otworzyć drzwiczki i wyjąć paczkę. Szybkie, proste, przyjemne i bezpieczne. Co najważniejsze Jest to możliwe, nawet kiedy ktoś właśnie próbuje odebrać paczkę w sposób tradycyjny, o czym są się nie tak dawno temu przekonałem.

Aplikacja InPost pobrana 4 miliony razy

Aplikacja InPost pobrana 4 miliony razy

Poza otwieraniem paczkomatów możemy także wygodnie śledzić nasze przesyłki. Bez wpisywania ich numerów w pole wyszukiwania. Jednak to zdalne otwieranie jest jej największym atutem. Przekonał on do siebie aż 4 milionów użytkowników. Warto tu podkreślić, że mowa tu jedynie o mieszkańcach Polski, ponieważ tylko tu ona działa. Dodatkowo z przyczyn raczej oczywistych korzystają z niej jedynie użytkownicy paczkomatów. Biorąc te dwa czynniki pod uwagę, liczba czterech milionów użytkowników robi jeszcze bardziej piorunujące wrażenie.

Zobacz też: Huawei szuka specjalistów od procesorów – gigant kusi ogromną pensją

Wiedzieliśmy, że uruchomienie nowatorskiego rozwiązania na polskim rynku logistycznym, jakim jest aplikacja mobilna do zarządzania Paczkomatem będzie bardzo dobrym pomysłem. Jednak do czasu pandemii nikt nie przewidywał, jak bardzo właśnie to rozwiązanie będzie potrzebne i jak świetnie zda egzamin. Naszym zdaniem to technologia jest logistyką jutra. Jak widać, opieranie strategii biznesu na innowacyjności pozwala świetnie przygotować się nawet na niespodziewane sytuacje. Gdy inni otwierają kosztowne oddziały stacjonarne, my sukcesywnie przenosimy wszystkie aktywności do aplikacji mobilnej – co pozwala nam powiększać przewagę technologiczną. Cieszymy się, że korzystając z usług InPostu klienci czują się bezpieczniej – czego dowodem jest fakt, że z aplikacji korzysta już 4 miliony użytkowników. Spodziewamy się stałej zmiany nawyków konsumenckich w Polsce i poza jej granicami – gdy walka z wirusem się skończy, klienci nadal będą doceniać szybkość, higienę, wygodę i inne korzyści naszego rozwiązania. Wsłuchujemy się w potrzeby naszych klientów – z uwagi na rosnące zapotrzebowanie na Paczkomaty w tym trudnym okresie przyspieszyliśmy wprowadzenie Multiskrytki, czyli bezpłatnego rozwiązania, dzięki któremu kilka przesyłek do jednego odbiorcy umieszczanych jest w jednej skrytce.

– Napisał w oświadczeniu Rafał Brzoska, założyciel i prezes InPost.

Aplikację można pobrać w Sklepie Play. Od siebie dodam, że naprawdę warto.

Źródło: InPost

Motyw