Ekstraklasa

Ekstraklasa.tv z aplikacją na Androida, a kibice z dostępem do serwisu VOD Canal+

2 minuty czytania
Komentarze

Piłkarska Ekstraklasa wraca do gry już 29 maja. Władze rozgrywek chcą zadbać, aby mecze obejrzało jak najwięcej widzów. W piątek udostępniono aplikację mobilną Ekstraklasa.tv na urządzenia z systemem Android. Poinformowano również o sprzedaży praw do transmisji do sześciu krajów i przygotowano niespodziankę dla kibiców poszczególnych klubów.

Oglądaj skróty meczów Ekstraklasy na smartfonie lub tablecie z Androidem

Obecnie kluby Ekstraklasy przygotowują się do powrotu do gry na zamkniętych treningach i zgrupowaniach (fot. materiały prasowe Pogoni Szczecin)

Aplikacja Ekstraklasa.tv umożliwia m.in. oglądanie skrótów ze wszystkich spotkań, dostęp do statystyk i newsów oraz transmisje z meczów, ale poza terytorium Polski i siedmiu krajów bałkańskich. Do tej pory apka była dostępna jedynie na urządzenia z systemem iOS. Dostęp do treści mieli też użytkownicy korzystający z wersji desktopowej. W piątek poinformowano, że aplikację udostępniono też do bezpłatnego pobrania w Google Play. „Pracujemy jeszcze nad aplikacjami pozwalającymi na korzystanie z naszej platformy w ramach Apple TV oraz Smart TV, powinny być one dostępne od sezonu 2020/21” – zapewnia Małgorzata Borkowska, konsultant ds. praw mediowych w Ekstraklasie.

Transmisje z meczów Ekstraklasy sprzedane do kolejnych krajów

Ekstraklasa.tv zapewnia dostęp m.in. do skrótów meczów (screen: Ekstraklasa.tv)

Ekstraklasa SA, czyli spółka zarządzająca rozgrywkami, sfinalizowała umowy z nadawcami z Wielkiej Brytanii i Irlandii, Danii, Szwecji, Norwegii oraz Izraela. Poszerzono też współpracę z nadawcami z Niemiec, Austrii i Szwajcarii. Jak dodano, w toku są negocjacje z kolejnymi stacjami z krajów europejskich. 

Zobacz też: Liga NBA może wrócić do gry w parku rozrywki Disneya

Wspierasz swój klub? Możesz otrzymać dostęp do serwisu VOD Canal+

Powrót rozgrywek nie oznacza, że na trybuny wrócą kibice. Zanim to nastąpi, kluby sprzedają m.in. wirtualne bilety i karnety. W ten sposób chcą utrzymać kontakt z fanami i zapewnić sobie dopływ środków finansowych w trudnym czasie. Władze rozgrywek poinformowały, że wraz z klubami Ekstraklasy przygotowały akcję marketingową, w ramach której najwierniejsi kibice poszczególnych zespołów otrzymają dostęp do serwisu VOD Canal+. Szczegóły oferty są ustalane przez poszczególne kluby i to one zdecydują, którzy kibice będą mogli cieszyć się z oglądania meczów na dowolnym urządzeniu podłączonym do sieci. 

Zobacz też: VOD Canal+ – nowa usługa wystartowała w Polsce. Ile kosztuje i co oferuje?

Źródło: Ekstraklasa SA

Motyw