Samsung i Facebook rozpoczęli współpracę

Samsung i Facebook łączą siły – razem chcą rozszerzyć dostęp sklepów w sieci

Newsy

Samsung i Facebook ogłosili nowe partnerstwo mające na celu dalsze przyspieszenie wysiłków na rzecz cyfryzacji gospodarki Indii. Inicjatywa ta ma w znacznej mierze charakter edukacyjny. Obaj giganci zdecydowali się początkowo skupić na szkoleniu indyjskich detalistów w celu pełnego wykorzystania mediów społecznościowych i innych rozwiązań internetowych w codziennym biznesie. Warto tu zaznaczyć, że tamtejszy rynek ma obecnie największy potencjał, ponieważ wciąż nie został nasycony.

Samsung i Facebook rozpoczęli współpracę

Samsung i Facebook rozpoczęli współpracę

Samsung jest siłą napędową tego cyfrowego impulsu. Nie dziwi więc, że organizowane przez niego i Facebooka szkolenia uczą sprzedawców stacjonarnych jak sprzedawać jego urządzenia w sieci. Patrząc na szerszy obraz, to działanie jest tylko kolejnym krokiem w wysiłkach Samsunga w celu zwiększenia sprzedaży swoich produktów w Indiach. W związku z licznymi ograniczeniami związanymi z pandemią sprzedaż w sklepach stacjonarnych w tym kraju znacznie ucierpiała. Nic więc dziwnego, że gigant chce rozpowszechnić handel przez internet. Na początku tego miesiąca firma pomogła już 20 tysiącom sprzedawców stacjonarnych oferujących ich produkty wznowić swoją działalność w sieci. Jest to dodatek do bardzo dobrej sprzedaży online, którą Samsung India prowadzi w ostatnich tygodniach.

Nie przegap
Najlepsze aplikacje z AppGallery – gry i programy, które warto pobrać
huawei appgallery sklep play zastepstwo
AppGallery to jeden z największych sklepów z programami i grami na Androida. Stanowi on część Huawei Mobile Services i już pokrótce przybliżyliśmy Wam, jak tak naprawdę on działa oraz co oferuje. Tymczasem sprawdźmy, co konkretnie skrywa to miejsce. O ile sam sklep prowadzi rankingi tytułów, które cieszą się największym zainteresowaniem, to postanowiłem wybrać dla Was […]

Zobacz też: mBank w AppGallery właśnie się pojawił – to ważny krok

W ramach partnerstwa na Facebooku Samsung przeszkolił już 800 sprzedawców w kraju. Natomiast w najbliższych dniach planowane są kolejne szkolenia. Warsztaty te mają na celu przede wszystkim pomóc handlowcom w Indiach rozpocząć prowadzenie kont biznesowych za pomocą Instagrama i WhatsApp, a także Facebook Business Pages. Ustalono bowiem, że pierwszy punkt kontaktowy z potencjalnymi klientami jest prawdopodobnie największą przeszkodą dla tamtejszych sprzedawców. 

Źródło: Sammobile






Przewiń stronę, by przeczytać kolejny wpis
x