słuchawki POCO

Słuchawki POCO – firma nie wie, jak nazwać produkt, który już znamy

2 minuty czytania
Komentarze

Słuchawki POCO jeszcze nie miały swojego oficjalnego debiutu, ale ten powinien odbyć się niedługo. Teraz jednak firma postanowiła zachęcić swoich klientów do tego, by ci wybrali dla sprzętu nazwę. Na Twitterze pojawiło się głosowanie, gdzie można wybrać swojego faworyta spośród kilku propozycji. Szkoda tylko, że słuchawki od producenta, będę jedynie rebrandem tego, co już dobrze znamy.

Słuchawki POCO

POCO przez dłuższy czas milczało, aż ostatnio wypuściło na rynek swój kolejny telefon. Premiera POCO F2 Pro przyciągnęła sporą uwagę, choć tak naprawdę mówimy tutaj o trochę innej wersji smartfona Redmi K30 Pro. Różnice są niewielkie, bo tak naprawdę opierają się jedynie o inną nakładkę systemową oraz odrobinę wolniejsze ładowanie. O „dawnym” POCO możemy zapomnieć, bo firma wyleciała spod skrzydeł Xiaomi, choć jak widać, dalej chętnie korzysta z ich rozwiązań. Nie inaczej będzie w przypadku słuchawek, które mają niebawem pojawić się na rynku w Indiach. Prawdopodobnie też zobaczymy je także w innych miejscach na świecie, ale to Indie są dla POCO najważniejsze.

Słuchawki POCO nie mają jeszcze swojej oficjalnej nazwy, ale można wspomóc producenta w jej wyborze. Na Twitterze pojawiła się ankieta, którą udostępnił C Manmohan (General Manager POCO). Wybór został ograniczony do zaledwie czterech nazw, ale to może i dobrze. W końcu im mniejszy wybór tym łatwiej zadecydować. Tutaj można oddać swój głos na następujące nazwy: Poco Move Buds, Poco Klip Buds, Poco Pop Buds oraz Poco Funkz. Dziwne, że firma nie zdecydowała się po prostu na najprostszą możliwość, czyli POCO Buds, ale widać potrzebują odrobiny urozmaicenia.

Zobacz też: Xiaomi Mi Band 5 z większym ekranem, niż poprzednik

Szkoda tylko, że słuchawki POCO będą tak naprawdę produktem od Xiaomi. Mowa tutaj o Mi Air Dots 2 SE. Nie jest to wielkie zaskoczenie. Mimo wszystko dziwnie patrzy się na to, jak POCO usilnie stara się wszystkim wmówić, że jest teraz czymś nowym na rynku.

Źródło: Twitter / GSM Arena

Motyw