Facebook dla małych firm

Facebook ze specjalną usługą dla małych firm

2 minuty czytania
Komentarze

Pandemia COVID-19 to naprawdę ciężki czas dla wielu przedsiębiorców, zwłaszcza tych małych dla których nawet niewielki przestój to poważny problem. Gigant społecznościowy postanowił wyjść im naprzeciw. Facebook planuje wprowadzić więcej funkcji, które pomogą właścicielom firm pozostać w kontakcie z klientami. Firma doda do swojej aplikacji Messenger dedykowaną skrzynkę odbiorczą dla firm, która pozwoli właścicielom stron odpowiadać na wiadomości wysyłane do ich stron na Facebooku za pomocą aplikacji Messenger.

Facebook dla małych firm

Facebook dla małych firm

To oczywiście nie koniec zmian. W Instagramie firma wprowadza naklejkę Obsługa małych firm, która pozwala użytkownikom oznaczyć stronę biznesową w poście na Stories. Podobnie jak w przypadku poprzednich naklejek, które pojawił się w trakcie pandemii COVID-19 aplikacja będzie podkreślać niektóre z tych postów w dedykowanym Story na górze kanałów użytkowników. Na samym Facebooku będzie natomiast promowany nowy hashtag #SupportSmallBusiness, gdzie użytkownicy mogą również oznaczać restauracje, detalistów i inne lokalne placówki. To ma pomóc w ich popularyzacji w tym niezwykle ciężkim okresie.

Zobacz też: Plus uruchomił już 5G w Polsce – który operator będzie następny?

Firma doda również nowe zasoby w samych aplikacjach Facebooka i Instagramu. Ich zadaniem jest łączenie właścicieli firm z informacjami o pożyczkach dla małych firm, dotacjach z Facebooka i sposobie sprzedaży kart podarunkowych. Jest to więc swoiste zebranie do kupy wszystkiego, co gigant społecznościowy robił do tej pory dla mikro przedsiębiorców. W ten sposób uzyskanie pomocy od serwisu staje się znacznie prostsze, a przeoczenie jakiejś z opcji o wiele trudniejsze. Dodatkowo warto wspomnieć, że Facebook w ramach walki z pandemią zezwolił swoim pracownikom na stanowiskach, gdzie jest to możliwe utrzymać pracę zdalną do końca 2020 roku. 

Źródło: Engadget

Motyw