Nowy wygląd Facebooka

Ciemno wszędzie, czyli nowy wygląd Facebooka dla wszystkich

2 minuty czytania
Komentarze

Nowy wygląd Facebooka dla wszystkich użytkowników ma być dostępny w ciągu najbliższych tygodni. Zapewne większość z osób, które korzystają z platformy, już zdążyła to rozwiązanie przetestować. Z początku pojawiało się wybiórczo, ale czas testów najwyraźniej dobiegł końca, bo platforma da dostęp do nowej wersji już wszystkim. Jednym z największych plusów tego rozwiązania jest to, że w końcu pojawi się tryb ciemny dla przeglądarek.

Nowy wygląd Facebooka

Nowy wygląd Facebooka dla przeglądarek może z początku wydawać się… pusty. Dość mocno przeprojektowano stronę główną, która teraz w końcu jest uporządkowana. Zapewne niektórym użytkownikom nie będzie łatwo przyzwyczaić do pewnych rozwiązań, ale po kilku dniach się o tym zapomina i robi „automatycznie”. Zresztą nie będzie wyjścia. Przeprojektowana wersja Facebooka będzie bowiem tą jedyną, która ma niedługo obowiązywać. To już kolejny raz, kiedy platforma robi u siebie porządki i zawsze z początku użytkownicy narzekają na to, że jest inaczej. Tym razem jednak trzeba przyznać, że zmiana jest „na plus”.

Nowy wygląd Facebooka
Fot. Nowy wygląd Facebooka

W końcu można bowiem bez problemu włączyć tryb ciemny w przeglądarce. Tutaj jest on wyjątkowo ciemny, bo niemal praktycznie czarny. Z początku może się też wydawać, że jest zbyt… pusto. Szczególnie wtedy, kiedy portal przegląda się na szerszym monitorze. Wokół głównego feedu powstają bowiem szerokie paski, ale te zaczyna się doceniać, kiedy na portalu spędzi się trochę więcej czasu. Jest przestrzenniej, a to już wielki plus. Do tego nowy wygląd Facebooka przynosi także ikony, które znamy z wersji mobilnej. Na górze feedu umieszczono Stronę główną, Znajomi, Watch, Marketplace oraz Grupy.

Zobacz też: Plus startuje z siecią 5G w Polsce

Spore zmiany są także na profilach – prywatnych oraz samych prowadzonych stron. Inaczej wyglądają zdjęcia w tle, bo i inaczej umieszczono teraz zdjęcie wyróżniające. Cóż, nowy wygląd portalu już niebawem będzie tym jedynym i obowiązującym. Można go włączyć, wchodząc w menu i klikając „Zacznij korzystać z nowego Facebooka”.

Źródło: Facebook

Motyw