PeoPay, czyli aplikacja Banku Pekao, doczekała się swojej nowej odsłony w wersji 3.0. Część klientów banku może mieć już do niej dostęp, ale część będzie musiała jeszcze chwilę poczekać. Niemniej proces aktualizacji już się zaczął, więc trzeba co najwyżej cierpliwie poczekać. Aplikacja bankowa w nowej odsłonie współgra z wyglądem strony Banku Pekao oraz przynosi kilka zmian, które z pewnością spodobają się korzystającym z płatności mobilnych.

PeoPay w nowej wersji

Nowa wersja aplikacji bankowej ma numer 3.0, więc warto sprawdzić, czy nie ma się już do niej aktualizacji. Wszyscy korzystający mają mieć dostęp do nowej wersji do końca maja, a trzeba przyznać, że tych „wszystkich”, jest całkiem sporo. Z aplikacji korzysta bowiem ponad 1,7 miliona osób, a w samym pierwszym kwartale tego roku zainstalowało ją na swoich smartfonach 130 tysięcy użytkowników. Nie dziwne więc, że Bank Pekao zdecydował się na unowocześnienie PeoPay, bo program po prostu tego już potrzebował.

Nowa, udostępniona właśnie klientom wersja PeoPay jest jedną z najnowocześniejszych tego typu aplikacji dostępnych na rynku. Jej poprzednie wersje cieszyły się dużą popularnością wśród naszych klientów, a teraz jest jeszcze bardziej intuicyjna i prostsza w obsłudze. Liczymy, że nowy, czerwony PeoPay przypadnie do gustu nawet najbardziej wymagającym użytkownikom – mówi Bartosz Zborowski, Dyrektor Departamentu Innowacji i Płatności w Banku Pekao S.A.

PeoPay
Fot. PeoPay nowy wygląd

Zobacz też: mBank w AppGallery już niebawem

Co nowego w PeoPay?

Zmienia się oczywiście sam wygląd aplikacji, który teraz nawiązuje mocniej do stylistyki tego, co klienci banku widzą na stronie internetowej. Ważne jest też to, że przed zalogowaniem do PeoPay można sprawdzić saldo konta, wygenerować BLIK, zeskanować fakturę i od razu za nią zapłacić czy też sprawdzić, gdzie znajduje się najbliższa placówka banku oraz bankomat. Te opcje mogą przyśpieszyć niektóre działania, a dobrze wiemy, że czas to pieniądz. Nowa wersja aplikacji przyniesie także możliwość zarządzania wszystkimi kontami  posiadanymi w banku.

Osoby, które będą chciały założyć nowe konto, mogą to zrobić z poziomu aplikacji. Do tego potrzeba będzie… kamery do selfie. Wystarcz wtedy zrobić zdjęcie dowodu osobistego oraz potwierdzić swoją tożsamość z wykorzystaniem aparatu. Praktycznie całe menu zostało przeniesione na dolną belkę, co znacznie ułatwia nawigację. Łatwo będzie można więc sprawdzić historię płatności czy szybko doładować telefon. PeoPay stało się przejrzyste, a to chyba najważniejsza ze zmian.

Źródło: Informacja prasowa

Google News
Obserwuj ANDROID.COM.PL w Google News i bądź zawsze na bieżąco!
Obserwuj

Bartosz Szczygielski

Nowymi technologiami zajmuje się od kilku lat. Kiedy o nich nie pisze, to pewnie pisze kolejną książkę. Jeżeli nie pisze kolejnej książki, to pewnie ogląda seriale, a jeżeli nie ogląda seriali, to najprawdopodobniej śpi.