Kolejna fala bezpłatnych rozszerzeń gwarancji od Samsunga nadchodzi. Jest to oczywiście efekt pandemii koronawirusa. Większość biur producenta na całym świecie już rozszerzyła wybrane gwarancje na produkty przynajmniej raz. W ten sposób chcą one rozliczyć się z czasu, kiedy ich centra naprawcze pozostaną zamknięte w ramach działań mających na celu ograniczenie rozprzestrzeniania się COVID-19.

Samsung rozszerza gwarancję

Samsung znów rozszerza gwarancję

W prawie wszystkich tych przypadkach ostateczne terminy gwarancji zostały przesunięte na początek lub połowę czerwca. Obecnie bariera ta została jeszcze raz przesunięta w Europie Środkowej. Niestety, nie stało się to w Polsce. Samsung Chorwacja ogłosił nową falę bezwarunkowych rozszerzeń gwarancji na wszystkie produkty firmy. Jest to drugie takie posunięcie od kwietnia. Bezpłatne rozszerzenie obejmuje wszystkie produkty, których gwarancja miała zakończyć się do 15 czerwca bieżącego roku. Data ta została przesunięta o kolejny miesiąc, czyli do 15 lipca. Nie jest jasne co z urządzeniami, których data gwarancji kończy się pomiędzy 16 czerwca, a 15 lipca. 

Zobacz też: InPost pomaga pomagać w walce z koronawirusem

Oczywiście wszystkie oddziały Samsunga zorientowane na klienta działają z pewnym stopniem autonomii. Jednak robią to w stosunkowo dokładnych granicach nadrzędnej strategii firmy. Innymi słowy, jest bardzo mało prawdopodobne, aby którykolwiek z oddziałów Samsunga zerwał z ustaloną polityką gwarancyjną. Taka decyzja może oznaczać początek znacznie większych trendów w ramach konglomeratu. Miejmy nadzieję, że Samsung Polska niedługo wystosuje identyczne ogłoszenie w sprawie rozszerzonej gwarancji.

Źródło: Sammobile

Google News
Obserwuj ANDROID.COM.PL w Google News i bądź zawsze na bieżąco!
Obserwuj

Paweł Maretycz

Sceptyczny fan nowych technologii. Uwielbia małe urządzenia, nawet jego komputer to mini ITX.