Disney Plus

Disney+ w 5 miesięcy osiągnął liczbę subskrybentów, którą Netflix zbierał przez 7 lat

Newsy

Serwis streamingowy Disneya, Disney+, zadebiutował 12 listopada 2019 roku. Od tego czasu minęło więc 5 miesięcy, które były dla nowej platformy bardzo owocne. Dziś firma pochwaliła się, że Disney+ przekroczył niesamowity kamień milowy. Dla porównania, jego osiągnięcie zajęło Netflixowi aż 7 lat. Nie da się ukryć, że to nie lada osiągnięcie.

Disney+ rośnie w niesamowitym tempie – platforma ma powody do dumy

disney+ w 2020

Disney dziś ogłosił, że Disney+ ma już ponad 50 milionów subskrybentów. Nie da się ukryć, że jak na 5 miesięcy istnienia na rynku, jest to wprost fenomenalny wynik. Netflix 50 milionów subskrybentów osiągnął… w 7 lat. Biorąc pod uwagę fakt, że ma on obecnie 167 milionów abonentów na całym świecie, niewykluczone, że Disney+ już wkrótce stanie się nowym liderem. Jeśli tendencja wzrostowa nadal będzie się utrzymywała na podobnym poziomie, to prześcignięcie Netflixa nie powinno zająć więcej niż 2 lata.

Nie przegap
Huawei Mobile Services – wszystko, co musisz wiedzieć o HMS w jednym miejscu
Huawei Mobile Services hms uslugi co to jest
Rosnąca popularność Huawei Mobile Services, w skrócie HMS, a w Polsce Mobilne Usługi Huawei to nic innego jak wypadkowa rozwoju jednego z największych graczy na mobilnym rynku. Perturbacje światowych mocarstw często zbierają żniwa tam, gdzie byśmy się tego nie spodziewali. Stany Zjednoczone i Chiny wciąż szukają porozumienia, choć najbardziej poszkodowanym wydaje się właśnie Huawei. Gigant […]

Zobacz także: OnePlus 8 Pro zapowiada się na smartfon kompletny – firma w końcu wprowadzi wyczekiwaną nowość?

Nie da się ukryć, że w osiągnięciu tak dobrego wyniku, Disney’owi pomogła pandemia koronawirusa, która cały czas trwa w najlepsze. Ludzie spędzają czas w domach, a wiele z nich decyduje się przetestować nową platformę. Pod koniec należy wspomnieć, że nie wiadomo, ile osób z tych 50 milionów rzeczywiście płaci za dostęp do usługi, a ile z nich to ludzie korzystający z darmowego okresu próbnego. Niemniej jednak wynik osiągnięty przez Disney+ jest imponujący, a konkurencja zdecydowanie ma się czego obawiać.

Źródło: The Verge






Przewiń stronę, by przeczytać kolejny wpis
x