Play #OtwieramyPomagamy

#OtwieramyPomagamy – Play otwiera punkty wsparcia dla klientów

Newsy

W czasie pandemii powinniśmy w miarę możliwości unikać wychodzenia z domu. Nie zawsze to jednak możliwe. I nie mówię tu tylko o zakupach, pracy, czy kwestiach zdrowotnych. Część osób może nie być w stanie załatwić pewnych rzeczy zdalnie. Nie każdy ma w końcu dostęp do internetu. Czasami problem wręcz polega na tym, że internet nie działa. Naprzeciw takim osobom wyszedł Play w ramach akcji #OtwieramyPomagamy. Ma ona ułatwić fizyczny kontakt z pracownikami sieci.

Play #OtwieramyPomagamy

Play #OtwieramyPomagamy

W ramach akcji #OtwieramyPomagamy operator otworzył już 13 specjalnych punktów wsparcia. Docelowo ma ich być 41. Oczywiście działają one obok salonów operatora. Aż 400 z nich wciąż działa i pełni funkcję awaryjnych punktów wsparcia dla osób, które mieszkają od nich zbyt daleko. Punkty wsparcia poza rozwiązywaniem problemów umożliwiają także dokonywanie tak prozaicznych czynności, jak doładowanie konta, czy zapłacenie rachunków. 

Nie przegap
Huawei Mobile Services – wszystko, co musisz wiedzieć o HMS w jednym miejscu
Huawei Mobile Services hms uslugi co to jest
Rosnąca popularność Huawei Mobile Services, w skrócie HMS, a w Polsce Mobilne Usługi Huawei to nic innego jak wypadkowa rozwoju jednego z największych graczy na mobilnym rynku. Perturbacje światowych mocarstw często zbierają żniwa tam, gdzie byśmy się tego nie spodziewali. Stany Zjednoczone i Chiny wciąż szukają porozumienia, choć najbardziej poszkodowanym wydaje się właśnie Huawei. Gigant […]

Zobacz też: Najlepsze aplikacje z AppGallery – gry i programy, które warto pobrać

Teraz, bardziej niż kiedykolwiek, naszym priorytetem jest zapewnienie każdemu klientowi Play stałego kontaktu ze swoimi bliskimi. Wszyscy nasi pracownicy pozostają w pełnej mobilizacji, aby pozostać w kontakcie z klientami i zapewnić im ciągłość usług. Wspieramy potrzeby naszych klientów w zakresie zdalnej edukacji czy wysokiej jakości rozrywki, ale oni potrzebują także wsparcia w doładowaniu konta, przedłużeniu umowy, wydrukowaniu faktury czy wymianie telefonu. Zachęcamy wszystkich do pozostania w domu i kontaktu z nami za pośrednictwem aplikacji PLAY24 oraz serwisu play.pl, ale naszym obowiązkiem jest również wspieranie tych, którzy nie mają możliwości skorzystania ze zdalnej obsługi lub nie mogą rozwiązać problemu na odległość. Dlatego też przekształcamy nasze sklepy w Punkty Wsparcia Klienta, gdzie przestrzegamy wszelkich środków bezpieczeństwa, aby służyć naszym klientom w najbezpieczniejszych warunkach.

– powiedział Jean Marc Harion, Prezes Play.

Aktualnie czynne salony operatora i punkty wsparcia można odnaleźć na oficjalnej stronie Play.

Źródło: Play






Przewiń stronę, by przeczytać kolejny wpis
x