T-Mobile #JesteśmyDlaCiebie

T-Mobile obiecuje wspierać swoich klientów w tym trudnym okresie

2 minuty czytania
Komentarze

Bezpośrednie kontakty międzyludzkie to najprostsza metoda zarażenia się koronawirusem. Dlatego też musimy ich unikać. To jednak nie jest łatwe. I nie chodzi mi tutaj tylko o wyjścia do sklepu, czy do pracy. Jesteśmy istotami społecznymi. Kontakt z drugim człowiekiem jest nam niezbędny do życia, nawet jeśli jesteśmy introwertykami. Na szczęście dzięki nowoczesnej technologii możemy je zastąpić tymi wirtualnymi. Doskonale zdaje sobie z tego sprawę T-Mobile.

T-Mobile #JesteśmyDlaCiebie

T-Mobile #JesteśmyDlaCiebie

Wzmożony ruch w sieci komórkowej i internecie w czasie epidemii jest faktem. O jakich wartościach tutaj mówimy? O tym informuje operator w swoim oświadczeniu

Kilka ostatnich tygodni zmieniło tryb życia milionów Polaków. Poddani wielu restrykcjom nie zatrzymali się jednak, realizując wiele działań online. Praca zdalna, załatwianie spraw urzędowych, bankowych, robienie zakupów czy nawet szkoła – realizowana jest obecnie za pośrednictwem internetu. Według danych T‑Mobile zapotrzebowanie na usługi głosowe w pierwszych dniach po wprowadzeniu stanu epidemicznego wzrosło o 50% w tej sieci, a zapotrzebowanie na transmisje danych o 20%. Potrzeba „bycia z bliskimi” okazała się tak silna, że mimo braku możliwości osobistych spotkań użytkownicy tej sieci komunikowali się ze sobą częściej, niż przed okresem epidemii. Mając tego świadomość operator dba o najlepszą jakość sieci przygotowując ją na zwiększone zapotrzebowanie na te usługi.

Zobacz też: Zdjęcia Galaxy A21 – oto kolejny Samsung z ekranową dziurą

W związku z tym operator postanowił uruchomić dedykowaną stronę pod hasłem T-Mobile #JesteśmyDlaCiebie. Za jej pośrednictwem odpowiada na najpopularniejsze pytania. Umożliwia także kontakt z działem obsługi klienta w przypadku, gdyby problem okazał się bardziej złożony. Przy okazji operator podkreśla swój wkład łagodzenie skutków epidemii:

T‑Mobile podejmuje również szereg inicjatyw wspierających służbę zdrowia oraz poprawiających komfort zdalnej pracy oraz edukacji w okresie pandemii. Klienci indywidualni otrzymują co tydzień bezpłatne paczki gigabajtów w aplikacji Mój T‑Mobile oraz dostęp do aplikacji „Kwarantanna Domowa” bez zużywania pakietu danych. Klieci biznesowi zyskują 10 GB darmowego internetu oraz bezpłatne oprogramowanie Microsoft Office 365. T‑Mobile wspiera również edukację oferując bezpłatny dostęp do narzędzi umożliwiających zdalne nauczanie dla szkół oraz możliwość korzystania z platform e-learningowych uczelni wyższych bez zużywania pakietu danych. Operator wspiera również służbę zdrowia przekazując urządzenia mobilne i karty SIM dla szpitali, a także uruchamiając bezpłatną infolinię wsparcia psychologicznego dla służby zdrowia.

Trzeba przyznać, że T-Mobile zrobiło naprawdę sporo.

Źródło: T-Mobile

Motyw