WhatsApp

InPost na WhatsApp – obsługa klienta na innym poziomie

2 minuty czytania
Komentarze

InPost na WhatsApp to kolejny ukłon w stronę klientów ze strony firmy. Kolejny raz InPost udowadnia, że wie jak podchodzić do obsługi klienta, bo to nie pierwszy raz, kiedy pojawiają się ciekawe udogodnienia. W końcu teraz zamawianie do paczkomatu wydaje się o wiele bezpieczniejsze, niż chociażby wysyłka Pocztą Polską. I to nie tylko dlatego, że przesyłki dostarczane są o wiele szybciej.

InPost na WhatsApp

InPost na WhatsApp
Fot. InPost

InPost na WhatsApp to kolejny kanał komunikacji, gdzie klienci firmy mogą dowiedzieć się o tym, gdzie obecnie znajduje się ich paczka czy numer do kuriera. Firma jako pierwsza wprowadza taką możliwość i trzeba przyznać, że to doskonałe rozwiązanie, choć rozmawiać tam będziemy z botem. Wcześnie firma postanowiła wprowadzić m.in. możliwość otwierania paczkomatów za pomocą aplikacji. Oznacza to, że nie ma konieczności dotykania wyświetlacza urządzenia, a samo odebranie przesyłki jest znacznie szybsze.  Tak o wprowadzeniu nowego kanału komunikacji z klientem wypowiedziała się CEO Chatbotize Maja Schaefer:

Dążymy do dalszego doskonalenia wirtualnego asystenta InPost i uruchamiania go na kolejnych kanałach. Sprawia on, że usługi firmy są jeszcze bardziej dostępne i wygodne. Chcemy rozwinąć aplikację tak, aby w przyszłości bot sam przesyłał do użytkowników każdą zmianę statusu paczki, informacje o nowych usługach itp.

Zobacz też: Ruszyła wyprzedaż Microsoftu na Steam

Samo InPost zachęca też do tego, by paczki odbierać jak najszybciej. Ze względu na o wiele większe zainteresowanie tą formą przesyłania przedmiotów, urządzenia szybciej się zapełniają. Firma uruchomiła nawet specjalną stronę internetową, gdzie można się zarejestrować i otrzymać dostęp do serwisu Audioteka na miesiąc. Tam będzie można słuchać ponad 2 tysięcy audiobooków. Wystarczy odebrać przesyłkę w ciągu dwóch godzin od momentu otrzymania wiadomości, że ta pojawiła się w paczkomacie. Warto więc działać szybciej.

Źródło: InPost / Money.pl

Motyw