kaufland paczki

Kaufland zaczyna sprzedawać paczki w Internecie

2 minuty czytania
Komentarze

Obecny kryzys daje się we znaki każdemu z nas. Do tej pory zamówienia online składaliśmy głównie na elektronikę, książki, ciuchy i obuwie. Teraz coraz więcej osób zamawia za pośrednictwem sieci produkty spożywcze. Sieć sklepów Kaufland wprowadziła wczoraj możliwość zamawiania paczek z najpotrzebniejszymi produktami, które zostaną dostarczone pod wskazany adres. Wszystko, aby klient nie musiał wychodzić z domu. To bardzo dobra inicjatywa. Chyba każdy z nas w ostatnich tygodniach chce załatwić możliwie najwięcej spraw telefonicznie, lub przez Internet. Wyjście na zewnątrz traktuje jako zło konieczne.

Paczki z Kauflandu zawierają wszystkie podstawowe produkty

kaufland paczki

Od 2 kwietnia dzięki współpracy ze sklepem Internetowym Mango klienci marketów Kaufland mają możliwość złożenia zamówienia na paczkę, w której znajduje się 30 podstawowych produktów. Znajdują się w niej artykuły spożywcze oraz higieniczne. Mąka, ryż, cukier i mleko to tylko niektóre z nich. Nie zabrakło także bohatera z pierwszych stron gazet, czyli papieru toaletowego. Ceny produktów nie są zawyżone i według zapewnień firmy mają odpowiadać tym, które widujemy podczas wizyty w sklepie stacjonarnym. Kosz takiej paczki to 115,98 zł. Niestety trzeba także doliczyć 19,99 zł za przesyłkę. Póki co paczki można zamawiać na terenie Wrocławia, Łodzi, Bydgoszczy i Gdyni. Lista miast ma się jednak sukcesywnie powiększać.

Zobacz także: PGE dołącza do walki z koronawirusem – pomoc dla szpitali

Przesyłki mają zostać dostarczone w 48 godzin od chwili zamówienia. Zamówienia można składać na mango.pl oraz pod numerem telefonu 800 888 800. Jeżeli opiekujecie się seniorem, który mieszka daleko od was i do tej pory dostarczaliście mu zakupy osobiście, to koniecznie zainteresujcie się tym pomysłem. Kilka innych firm w Polsce oferuje możliwość dostarczenia produktów spożywczych. Niestety z uwagi na panującą sytuację i ogromną liczbę zamówień, jakie złożono – o dostawie w 48 godzin można tylko pomarzyć.

Źródło: Kaufland, Business Insider, Wirtualne Media

Motyw