W ostatnich tygodniach przekonaliśmy się, jak istotny jest podstawowy sprzęt w szpitalach. Maseczki? Rękawiczki? Kto się nimi wcześniej przejmował? Teraz jednak często są one tematem numer jeden. Jednak to nie wystarczy. Lekarze to tylko ludzie. Także się boją o zdrowie swoje i swoich bliskich. Codzienne obcowanie z ofiarami pandemii nie jest dla nich łatwe. Dlatego tak ważna jest dla nich możliwość kontaktu oraz pomocy psychologicznej w tym trudnym czasie.

T-Mobile i MyPhone wspierają lekarzy

T-Mobile i MyPhone wspierają lekarzy

Doskonale zdają sobie z tego sprawę T-Mobile i mPTech, właściciel marek MyPhone i HAMMER. Operator i producent smartfonów przekazali 40 zestawów składających się ze smartfonów i kart SIM. Trafiły one do Szpitala MSWiA w Warszawie, Szpitala w Zgierzu i Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego we Wrocławiu. Ostatnia placówka dodatkowo dostała tablety, które mają pomóc w szybkim dostępie do danych pacjentów. 

Nie przegap
Wywiad z CEO realme w Europie – Madhav Sheth zapowiada zmiany
Madhav Sheth
Nowy wiceprezes oraz CEO realme w Europie i Indiach, czyli Madhav Sheth, znalazł chwilę czasu dla nas i zgodził się odpowiedzieć na kilka pytań. Ostatnie dni dla marki były wyjątkowo zajęte, bo firma po raz pierwszy pojawiła się na międzynarodowych targach IFA w Berlinie. W związku z tym postanowiliśmy porozmawiać o planach na przyszłość, rozwoju […]

Zdajemy sobie sprawę, jak dużym problemem może być brak dostępności urządzeń oraz kart SIM w szpitalach, zwłaszcza w czasie, kiedy możliwie szybkie przekazywanie wszelkich danych jest kluczowe. Dlatego też jako firma technologiczna zdecydowaliśmy się wesprzeć działania służb medycznych w walce z pandemią i przekazaliśmy potrzebny sprzęt oraz usługi na rzecz szpitali. Jesteśmy także niezwykle dumni z tego, że jest to oddolna inicjatywa naszych pracowników, którzy zasygnalizowali nam, że właśnie takiego wsparcia potrzebują placówki medyczne. Ta wyjątkowa sytuacja pokazuje, że możliwość kontaktu, sprawne usługi telekomunikacyjne są niezwykle ważne, zarówno wśród lekarzy, jak i dla całego społeczeństwa. Dziś widzimy, jak ważną rolę w zachowaniu łączności naszego kraju, w tym personelu medycznego, odgrywają pracownicy firm telekomunikacyjnych i ich codzienne zaangażowanie.

– Powiedziała Małgorzata Rybak-Dowżyk, Dyrektor Departamentu Komunikacji Korporacyjnej T‑Mobile.

Zobacz też: Oferta Xbox Games with Gold na kwiecień

Infolinia dla lekarzy

Najbardziej istotna jest jednak specjalna infolinia dla lekarzy uruchomiona przez operatora. Za jej pomocą lekarze mogą zasięgnąć pomocy psychologicznej. Tak istotnej dla nich w tym trudnym okresie. W tym przypadku operator pokrywa wszelkie koszty związane z jej utrzymaniem.

W tej nietypowej sytuacji, z jaką się obecnie mierzymy, wiele osób odczuwa stres, ale to właśnie lekarze są pod ogromną presją, która niestety może wpływać negatywnie na ich zdrowie. Doceniając to, jak ważną pracę wykonują każdego dnia, chcemy pomóc im przetrwać ten trudny czas. Stąd właśnie pomysł na dedykowaną dla nich infolinię, dzięki której mogą bezpiecznie i bezpłatnie, nie wychodząc z mieszkania czy nawet z gabinetu, porozmawiać z doświadczonym terapeutą i otrzymać potrzebne wsparcie terapeuty. To oczywiście nie koniec naszych działań i ciągle pracujemy nad kolejnymi projektami, aby pomagać lekarzom i innym służbom medycznym przetrwać razem ten trudny czas.

— Dodaje Małgorzata Rybak-Dowżyk.

Infolinia działa w ramach serwisu dawkawsparcia.pl. Tam też można znaleźć numer i godziny funkcjonowania infolinii.

Źródło: T-Mobile




Paweł Maretycz

Sceptyczny fan nowych technologii. Uwielbia małe urządzenia, nawet jego komputer to mini ITX.