samsung liderem na rynku soundbarów

Samsung: jesteśmy liderem na światowym rynku soundbarów i telewizorów

1 minuta czytania
Komentarze

Samsung ogłosił dzisiaj, że jest liderem na globalnym rynku soundbarów. Firma powołuje się na dane pochodzące z badań zrealizowanych przez Futuresource Consulting. Wynika z nich, że soundbary koreańskiego producenta sprzedają się najlepiej spośród sprzętu tego typu wszystkich producentów.

Samsung liderem na globalnym rynku soundbarów po raz 6. z rzędu

Według wspomnianego badania firmy Futuresource Consulting, pod względem przychodów ze sprzedaży soundbarów Samsung ma 21,8% udziałów w rynku. Koreański producent odpowiada też za 16,5% ubiegłorocznego wolumenu sprzedaży.

samsung liderem na rynku soundbarów

Soundbary Samsunga projektowane są w Samsung Audio Lab w kalifornijskiej Valencii, w pobliżu Los Angeles. Producent zapowiedział, że w tym roku użytkownicy sprzętu elektronicznego mogą liczyć na jeszcze lepszą integrację między telewizorem a soundbarem. Efektem mają być bardziej intensywne wrażenia płynące z odbioru treści audio-wideo. W ubiegłym roku Samsung intensywnie promował Q-serię, w której skład wchodziły soundbary klasy premium. Obecnie w popularnych marketach z elektroniką znajdziemy kilkanaście różnych modeli soundbarów Samsunga dostępnych w regularnej ofercie.

Czytaj także: Świetna promocja Samsunga – kup smartfon, a tablet otrzymasz o 50% taniej

Samsung pozostaje także liderem pod względem sprzedaży telewizorów. Koreański producent poinformował, że jest tak niezmiennie od 14 lat. Według najnowszych badań firmy badawczej IHS Markit w 2019 roku Samsung osiągnął 30,9% udziału w światowym rynku telewizorów. Oznacza to wzrost o niespełna 2%. Według Samsunga, jego telewizory oraz soundbary tworzą zgrany duet. Ma to pokazywać m.in. funkcja Q-Symphony oferująca bogate brzmienie przestrzenne.

źródło: informacja prasowa

Motyw