Rzecznik prasowy sieci Play co kilka dni stara się informować klientów o zmianach, które zachodzą nie tylko dla firmy, ale także dla osób posiadających usługi wykupione u tego fioletowego operatora. W związku rozprzestrzenianiem się koronawirusa sieć postanowiła wykonać kolejne kroki mające pomóc abonentom w tym trudnym czasie. Od teraz każdy senior może liczyć na przedłużenie ważności konta oraz przesunięty termin płatności faktur, jeżeli wybrał ofertę na abonament.

Zanim przejdziemy do terminu płatności rachunków, sprawdźmy co Play przygotował dla seniorów posiadających ofertę na kartę

Play płatności senior

Osobom starszym, posiadającym ofertę na kartę przedłużono ważność konta aż do końca czerwca. Jeżeli zabraknie im środków na koncie, to operator zachęca do doładowania przez zdalne kanały takie jak Play24 oraz strona doladowania.play.pl. Dla przypomnienia istnieje także możliwość dopisania doładowania konta seniora do swojej faktury. Jeżeli posiadacie abonament w Play a rodzice lub dziadkowie ofertę na kartę, to warto w ten sposób im pomagać. Jeżeli stan konta seniora zbliża się do zera, a koniecznie musi się z kimś skontaktować, to właśnie uzyskał taką możliwość. Wszystko dzięki wprowadzeniu pakietów dodatkowych złotówek, które można aktywować w awaryjnych sytuacjach:

  • pakiet 2 złote – przy łącznej wartości doładowań użytkownika z ostatniego roku co najmniej 30 złotych
  • pakiet 3 złote – przy łącznej wartości doładowań użytkownika z ostatniego roku co najmniej 50 złotych
  • pakiet 5 złotych – przy łącznej wartości doładowań użytkownika z ostatniego roku co najmniej 100 złotych

Wybrana kwota zostanie pobrana zaraz po następnym doładowaniu konta. Pakiety można aktywować, dzwoniąc na numer Biura Obsługi Klienta 790 500 500 lub korzystając z kodów:

  • uruchomienie pakietu 2 złote – *111*802*1#
  • uruchomienie pakietu 3 złote – *111*803*1#
  • uruchomienie pakietu 5 złotych – *111*805*1#

Play przesuwa seniorom termin płatności rachunków

Play płatności senior

Seniorzy mogą także liczyć na odroczenie płatności nie tylko za abonament głosowy, ale także telefon stacjonarny, czy Internet. Termin płatności zostanie przesunięty o 14 dni. Play informuje o tym abonentów po 65 roku życia przy pomocy wiadomości SMS. To, czy ktoś jest seniorem, sieć określa na podstawie danych przekazanych podczas podpisywania umowy, lub rejestracji karty sim. Sieć ma także w planach udostępnienie przewodnika dla seniorów, pomagającego im stawiać pierwsze kroki w świecie smartfonów. Jeżeli w końcu się pojawi, oczywiście postaramy się was o tym poinformować.

Zobacz także: Pół roku dostępu do Amazon Prime Video za darmo dla abonentów Play

Źródło: Blog Play

Arkadiusz Stec

Śledzi rynek smartfonów, komputerów oraz gier na wszystkie platformy. Mniej lub więcej, ale zawsze o czymś pisał. Jeżeli nie o grach, to o smartfonach. Wylewał także siódme poty na forach poświęconych konsolom w Polsce. Jego pierwszym Androidem w kieszeni był Cupcake i od tamtej pory jedynie raz romansował z iOS.