Samsung oddaje czas reklamowy

Samsung oddaje swój czas reklamowy polskim instytucjom publicznym

2 minuty czytania
Komentarze

Korea Południowa jest krajem, który dowodzi, jak ważna jest profilaktyka w starciu z koronawirusem. Był to drugi kraj, który został nim dotkliwie dotknięty. Jednak dzięki zachowaniu zasad kwarantanny i dbaniu o podstawowe zasady higieny sytuacja w nim bardzo szybko została opanowana. Przyrost chorych bardzo szybko zwolnił, za to licznik wyzdrowień wciąż przyśpiesza. Ojczyzna Samsunga powinna więc być przykładem dla całego świata jak sobie radzić z epidemią.

Samsung oddaje czas reklamowy

Samsung oddaje czas reklamowy

Wszystko dzięki zachowaniom, które można by uznać za paranoiczne. Kilka zachorowań rozłożonych w czasie sprawiło, że Samsung zamknął swoją najważniejszą fabrykę i przeniósł produkcję flagowców do Wietnamu. Jednak to właśnie między innymi takie decyzje pomogły bardzo szybko zażegnać kryzys. Koreański gigant bardzo dobrze zdaje sobie sprawę ze znaczenia profilaktyki. Postanowił więc pomóc w tej kwestii także w Polsce. Gigant wydał następujący komunikat:

Firma Samsung Electronics Polska zdecydowała wstrzymać wyświetlanie własnych reklam na nośnikach LED Digital Out Of Home (DOOH), zlokalizowanych w centrum Warszawy. Czas reklamowy firmy zostanie oddany do wyłącznej dyspozycji instytucji publicznych na najbliższe dni.

W odpowiedzi na akcję #zostańwdomu czas emisji materiałów promocyjnych firmy Samsung na cyfrowych nośnikach LED DOOH zostanie poświęcony na emisję materiałów informacyjnych instytucji publicznych na tematy związane z profilaktyką, higieną oraz promowaniem postaw ograniczających rozprzestrzenianie się epidemii.

Zobacz też: Tomb Raider za darmo – krótka piłka od Steam

Śmiało można to nazwać troską o polskiego klienta. Samsung mógł w końcu przygotować spoty promujące odpowiednie zachowania. Producent mógł sam dawać instrukcje co robić, a czego unikać i umieścić swoje logo na początku i na końcu każdego spotu promując siebie samego przy okazji. I nie zrozumcie mnie źle, takie reklamy wciąż byłyby godne pochwały. Jednak producent tego nie zrobił. Uznał, że wiedzę powinniśmy czerpać ze źródeł państwowych, a nie od producenta smartfonów i lodówek. Oddał więc swój czas reklamowy w centrum Warszawy właśnie na te potrzeby. 

Źródło: Samsung

Motyw