Obecna sytuacja w naszym kraju nie jest zbyt kolorowa. Na szczęście ludzie starają się nie wychodzić z domów. Wiąże się to oczywiście z brakiem możliwości bezpośredniej rozmowy z rodziną, czy znajomymi. Kontaktujemy się więc teraz z nimi głównie przez telefon oraz Internet. Sieci niektórych operatorów ulegają przeciążeniom. Play jednak był na to przygotowany. Natężenie ruchu głosowego wzrosło o 30%. Z kolei transmisja danych podskoczyła o 40%.
Zwiększony ruch w sieci Play nie powinien spowodować problemów
Dział techniczny fioletowego operatora stale monitoruje i optymalizuje działanie sieci. Dzięki temu klienci nie powinni doświadczyć zakłóceń lub całkowitego braku dostępu do wykupionych usług. Play zapewnia, że sieć jest przygotowana na takie wyższe niż standardowe wykorzystanie, które do tej pory można było obserwować na przykład podczas świąt, czy nocy sylwestrowej. Salony także są przygotowane do panującej obecnie sytuacji. Dostosowały się do zaleceń Głównego Inspektoratu Sanitarnego. Sytuacja jest bardzo dynamiczna. Te znajdujące się w galeriach handlowych są zamknięte. Pozostałe (zlokalizowane w innych miejscach) pracują normalnie. Jednak zanim udacie się do któregokolwiek z nich, sprawdźcie w Internecie, lub telefonicznie w jakich godzinach jest otwarty.
Zobacz także: Sieć Play odkodowała 40 kanałów w usłudze Play Now
Play zachęca jednak po pozostania w domu. Większość spraw związanych z umową i pakietami usług da się załatwić telefonicznie, lub przy wykorzystaniu aplikacji Play24. Zamówione karty SIM oraz urządzenia zakupione online nadal będą dostarczane przesyłkami kurierskimi bez dodatkowych opłat.
Źródło: Blog Play