Sonos rabat

Sonos już nie wymaga uceglenia starego głośnika, aby otrzymać rabat

2 minuty czytania
Komentarze

Na początku roku firma Sonos wkroczyła na minę. A właściwie na dwie. Najpierw ogłosiła, że kończy wsparcie dla swoich starszych głośników, co oczywiście rozzłościło osoby, które je posiadają. Następnie zaskoczyła bardzo kontrowersyjnym pomysłem dotyczącym rabatu na nowe urządzenia. Marka ta może nie jest popularna w naszym kraju, ale na pozostałych rynkach już tak i ciężko jej było zapanować nad sytuacją. O co dokładnie chodzi?

Posiadając starego Sonosa, można było zamówić nowego z rabatem, ale był pewien haczyk

Sonos rabat

Aby zniżka na zakup nowego głośnika została przyznana, konieczne było wprowadzenie obecnego w tzw. Tryb recyklingu. Po 21 dniach urządzenie stawało się bezużyteczne i dopiero wtedy można było skorzystać ze zniżki na zakup nowego. Wyobraźcie więc sobie, że macie głośnik za 1000 lub 2000 złotych, który musicie zniszczyć, aby dostać rabat na nowy, który będzie wspierany przez kolejne lata. Sonos na szczęście po wielu tygodniach usunął Tryb recyklingu z aplikacji do obsługi swoich głośników. Ta pozycja w menu została zastąpiona informacją o tym, że jeżeli chcecie kupić nowy głośnik, to należy skontaktować się z obsługą klienta. W najbliższym czasie firma ma zaktualizować swoją stronę internetową, aby przedstawić nowy program wymiany. Ten ma się już podobno nie wiązać z koniecznością własnoręcznego uszkodzenia głośnika. Dzięki temu nadal będzie można z niego korzystać, oddać go w ręce innego członka rodziny, lub podarować znajomemu.

Zobacz także: [Recenzja] Teufel Rockster Go – potężny głośnik Bluetooth

Starsze głośniki z brakiem wsparcia nie będą już mogły korzystać z pełni swoich funkcji. Nadal jednak będą działać. Firma zdecydowała się także łatać wszystkie znaleziony dziury w ich oprogramowaniu. Ma to zapewnić użytkownikom bezpieczeństwo tak długo, jak tylko będzie to możliwe. Wygląda więc na to, że Sonosowi uda się wyjść z całej sytuacji z twarzą. Napór krytyki był w pełni uzasadniony. Jeżeli firma wkrótce przyzna się do błędu, to zapewne uda jej się odzyskać zaufanie klientów.

Źródło: Android Central, The Verge

Motyw