Facebook to obecnie największy i najpopularniejszy portal społecznościowy na świecie, z którego każdego miesiąca korzysta obecnie ponad 2,5 miliarda osób. Serwis Marka Zuckerberga jest jednocześnie jedną z największych platform reklamowych, którą chętnie wykorzystuje wiele firm. Dziś Facebook zapowiedział, że położy kres nieodpowiednim reklamom związanymi z koronawirusem.

Facebook i reklamy związane z koronawirusem – firma reaguje

Prywatność na Facebooku

Epidemia koronawirusa trwa w najlepsze. Dla wielu przedsiębiorców mogłaby nie skończyć się nigdy, bo zwęszyli oni sposób, jak na niej zarobić. Dziś Facebook zapowiedział, że reklamy promujące „leki na koronawirusa”, które oczywiście nie istnieją, nie będą akceptowane. Ponadto nie będą też zatwierdzane kreacje, których zadaniem jest wytworzenie poczucia powagi sytuacji, sugerując ograniczoną podaż (lub korzystające z innych metod nakłaniania do zakupu) produktów związanych z koronawirusem w celu przekonania użytkowników do natychmiastowego dokonania zakupu.

Zobacz także: [Promocje dnia] Oczyszczacz powietrza Xiaomi Mi Air Purifier 3H, smartfon Motorola Moto G7 Plus, dysk zewnętrzny WD Elements Desktop 8 TB i więcej w super cenach!

Jakby tego było mało, Facebook będzie jeszcze usuwać treści zawierające teorie spiskowe, które zostały oflagowane przez organizacje zdrowotne, a także oświadczenia, które wprowadzają zamieszanie w odniesieniu do dostępnych zasobów zdrowotnych. Media społecznościowe każdego dnia wypełniają się fałszywymi informacjami o COVID-19, więc ruch Facebooka można jedynie chwalić.

Źródło: Business Insider

Google News
Obserwuj ANDROID.COM.PL w Google News i bądź zawsze na bieżąco!
Obserwuj

Kacper Kościański

Pasjonat nowych technologii, dobrych seriali i gier.